بیش از 100برنامه فرهنگی ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان میناب استان کرمان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۶۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

حبیب الله سهرابی فرمانده  میناب در جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده شهرستان میناب با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و نقش آن در خانواده گفت: فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه با ترویج و گشترش آن نهادینه شود.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق رواج انواع مدل های غربی و بیگانه می خواهد حجاب و عفاف زن ایرانی را در جامعه کمرنگ جلوه دهد اظهار داشت: با تشویق و ترغیب فرزندان به سمت و سوی حجاب و عفاف دشمن را از رسیدن به اهدافش مایوس کنیم.

سرهنگ سهرابی در تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در میناب برگزاری این برنامه ها را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،سبک زندگی اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: همه تلاشها بر این است تا این برنامه ها با بهره گیری از ظرفیت و پتانسل های موجود به شکل هر چه بهتر در شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه میناب از تجمع زنان محجبه در مرکز شهرستان و در مرکز بخش ها خبرداد و افزود: تجمع دهها هزار نفری زنان محجبه در مرکز شهرستان بکی از برنامه های شاخص این هفته می باشد.

وی با اشاره به اینکه حجاب مختص یک زن ایرانی نیست بلکه مردان نیز باید در جامعه عفاف پیشه کنند گفت: در طول هفته عفاف و حجاب از زنان محجبه و مردانی که به تناسب ملزم به رعایت پوشش اسلامی می باشند تقدیر و تجلیل می شود.

سهرابی تصریح کرد: این برنامه ها بصورت کشوری برگزار می شود لذا همکاری تمامی دستگاه ها ،ادارات و نهادها باید نمود چشمگیری داشته باشد.

یادآور می شود: جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده شهرستان میناب با حضور فرماندارویژه میناب و اعضای کمیته بانوان شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات