به همت بسیجیان حوزه مقاومت شهید رجایی-ساردوئیه (کرمان)برگزار شد:
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی-ساردوئیه استان کرمان یادواره شهدای اسفارچ برگزار کردند ، نکته حائز اهمیت این است که این یادواره با وجود اینکه در گلزار شهدای اسفارچ و با فاصله بیش از سه کیلومتر از مسیر آسفالت و فاصله حدود 25 کیلومتر تا مرکز بخش ساردوئیه برگزار شد با استقبال بیش از هزار نفر از مردم و خانواده های شهدا و جانبازان واقع شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۵۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام وحی توسط قاری بسیجی جناب اقای شهدادی آغاز شد با سخنرانی و خاطره گویی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت سرهنگ پاسدار حمید رضا محمدی یادگار دوران طلایی دفاع مقدس ادامه یافت.

وی در این مراسم گفت:  اگر آن ارزشها امروز هم حاکم بود و برخی از مردم و یا سیاستمداران و خواص از آن ارزشها دست نمی کشیدند ما شاهد خیلی از اتفاقات همچون حقوق های نا متعارف و خیانت ها در دوران کنونی نبودیم و راه چاره این است که ارزش هایی که شهدا به دنبال آن ها بودند و برای آن احترام قائل بودند را در پیش روی خود گرفته و سعی نماییم این ارزشها به فراموشی سپرده نشود.

 پاسدار حمید رضا محمدی افزود:  اگر ارزش ها عوض شوند, عوضی ها با ارزش می شوند " پس باید حواسمان باشد و در این راه باید به جهاد کبیر و تبیین پناه برد ان شاءالله در این راستا به موفقیت دست یابیم.

پس از سخنان وی یکی دیگر یادگاران دوران طلایی دفاع مقدس سرهنگ اله مراد مسلمی به بیان خاطرات از شهادت سه تن از شهدای منطقه اسفارچ پرداخت وی بضمن بیان اینکه خودشان  با این شهدا و یا در لحظه شهادت همراه آنان بودند به خاطره گویی در باره شهدا پرداخت.

مراسم  با مداحی آقای سلیمانی و روضه خوانی وی برنامه ها به پایان رسید و همه مردم و مسئولین برای ادای احترام به مقام شهدا به سمت گلزار شهدا رفته و فاتحه و سوره قرائت نمودند.

لازم به ذکر است: که این یادواره با وجود اینکه در گلزار شهدای اسفارچ و با فاصله بیش از سه کیلومتر از مسیر آسفالت و فاصله حدود 25 کیلومتر تا مرکز بخش ساردوئیه برگزار شد با استقبال بیش از هزار نفر از مردم و خانواده های شهدا و جانبازان واقع شد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات