خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آماده سازی فضاهای سبز شهری و بوستان های این منطقه جنوبی برای میزبانی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۳۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: منطقه 20 دارای 167 بوستان شهری است که پیش از شروع فصل تابستان، تمامی این فضاها برای میزبانی هر چه بهتر از شهروندان آماده سازی شده اند تا شهروندان بتوانند اوقات خوبی را در بوستان ها سپری کنند.

صفوی با اشاره به مدیریت به هنگام و موثر دفع آفات و بیماری های گیاهی در این منطقه جنوبی، افزود: بیش از 90 هزار مترمربع بازپیرایی فضای سبز در بوستان های نواحی هفتگانه منطقه 20 در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که بوستان های چشمه علی، بهارآزادی، فراهانیان، دهخدا، گلگون، جانبازان، دانش، ماهور، عطریاس، زائر، هلال احمر، مهستان از جمله این محل ها است.

 وی به جانمایی مبلمان شهری در فضاهای سبز نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار و دویست، نیمکت و سطل زباله در بوستان های هجرت، مینیاتوری، زنبق، گیاهشناسی، شهید دستواره، کوثر، شکوفه، دستواره، شفق، ارغوان، خورسی، شهدا، رضوان، معلم، بهار، نرگس، امام علی(ع)، دولت، طریق القدس و دانش نصب می شود تا زمینه آسایش و رفاه شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

صفوی ادامه داد: به منظور تامین امنیت فضای بازی کودکان نیز برای بیش از 20 بوستان با حجم عملیات 6 هزار مترمربع کفپوش جدید نصب خواهد شد تا کودکان در فضایی امن به تفریح بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری مسئولیت تامین روشنایی فضاهای سبز شهری را برعهده دارد، گفت: ایجاد شبکه روشنایی جدید برای بوستان های زیتون، جوانمردقصاب، توسکا، باران و فضاهای سبز حاشیه آزادگان، پایانه جوانمردقصاب، مجتمع اوقاف، دیلمان شمالی و جنب فروشگاه شهروند انجام و بیش از51 هزار مترمربع نیز شبکه آبرسانی و آبیاری قطره ای در بوستان های این منطقه جنوبی از دیگر اقدامات در حال اجرای مدیریت شهری است. شهردار منطقه 20 به آمادگی بوستان های شهری برای تعطیلات تابستانه اشاره کرد و خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در خصوص نگهداشت این فضاهای تفریحی و اعلام معضلات احتمالی از طریق سامانه 137 شد.

 

 

ارسال نظرات