تداوم درمان رایگان کودکان کار در جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 گفت: به دنبال اجرای طرح درمان رایگان کودکان کار در جنوب تهران، روند بررسی سلامت کودکان کار روستای محمود آباد شهرری نیز انجام شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۳۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به اقشار کم برخوردار و به ویژه کودکان کار همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده که در این راستا طرح درمان رایگان کودکان کار در این منطقه جنوبی همچنان تداوم دارد و بررسی سلامت دهان و دندان کودکان کار روستای محمود آباد که یکی از روستاهای محدوده حریم منطقه 20 است نیز به انجام رسید.

صفوی ادامه داد: جلسات درمان رایگان این کودکان، هر هفته در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 برگزار می شود و این روند تا بهبود کامل تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز این اقدام سلامت محور و خداپسندانه در قالب طرح جهادی ویژه خانواده های نیازمند روستاهای حاجی آباد، زمان آباد، هفت دستگاه، امین آباد، اشرف آباد، غنی آباد، عباس آباد اجرا و جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر رایگان، ویزیت شدند.

صفوی ادامه داد: این طرح سلامت محور با پشتیبانی خیرین و افراد نیکوکار به اجرا درآمده است و زمینه مشارکت خیرینی که علاقه مند به همکاری با چنین طرح هایی هستند در مدیریت شهری وجود دارد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه شاهد تحقق رویکرد فرهنگی شهرداری تهران هستیم، گفت: با مشارکت شورایاران، خیرین محلات شناسایی شده اند و با هدف رسیدگی به نیازمندان، خانه های جهاد در سراهای محله در حال شکل گیری است.

ارسال نظرات