مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده محور یاسوج- دشت‌روم استاندارد نیست.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

سید حسین کاظمی در نشست ظهر امروز شورای پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به مشکلات راه‌های استان بیان داشت: در سفر آتی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت استان اختصاص اعتبار برای فرودگاه یاسوج و محورهای مواصلاتی استان است که پیش‌بینی می‌شود بیشترین اعتبارات در این حوزه‌ها اختصاص داده شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به تجاوز به حریم راه‌ها در محورهای استان، گفت: در محور یاسوج به شیراز کنار جاده حریمی که راه و شهرسازی خریده جلوی چشم راه و شهرسازی درخت کاشته شده و حتی محصول این زمین نیز برداشته شده است.

وی با اشاره به روند احداث پل سوم بشار گفت: پل سوم بشار به معضلی تبدیل شده است و برای اینکه این پل هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد خود من مدیریت این پل را به عهده گرفتم و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

کاظمی با اشاره به فرسوده بودن پل اول و دوم بشار و ترافیک موجود در این مکان‌ها افزود: خدا کمک کرده و تاکنون مشکلی برای پل اول بشار و دوم به وجود نیامده که به یک معضل شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار راه و شهرسازی 360 نقطه حادثه‌خیز و 132 نقطه پر تصادف استان در کشور ثبت شده، گفت: اگر مسؤولان امر در این خصوص مطالعه دقیق و کاملی داشته باشند چرا جاده پاتاوه دهدشت که هنوز به بهره‌برداری نرسیده باید قراردادی برای رفع نقاط حادثه‌خیز بودن آن منعقد شود.

کاظمی با اشاره به محور دشت‌روم افزود: در جاده صاف محور دشت‌روم چند پیچ وجود دارد و پارسال که این جاده به بهر‌برداری رسید گفتیم این جاده مشکل دارد، حتی همین الان هم جاده محور یاسوج به دشت‌روم استاندارد نیست زیرا برای بالا دست دور برگردان پیش‌بینی نشده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت پیاد‌ه‌روهای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: پیاده‌روهای شهر یاسوج همه به دکه تبدیل شده و همین امر موجب شده مردم برای رفت و آمد از خیابان استفاده کنند، که این مهم باعث بروز تصادف می‌شود.

کاظمی با انتقاد از پیاد‌ه‌رو فروشی در شهر یاسوج گفت: بلوار باهنر از بلوارهای پرتردد شهر یاسوج بوده و عرض این بلوار 50 سانتی‌متر است در حالی که عرض بلوار باید بیش از یک متر باشد.

ارسال نظرات