توزیع بنزین بی‌کیفیت درجایگاههای سوخت شهرستان دیر صدای مردم را درآورد

مردم شهرستان دیر از مسئولین استان و شهرستان خواستار پیگیری فوری این موضوع شدند تا افراد دیگری به دلیل استفاده از این سوخت‌های غیر استاندار دچار حوادث جبران‌ناپذیر و یا خسارت‌های بزرگ نشوند.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،مدتی است که بنزین بی‌کیفیت در جایگاه‌های سوخت شهرستان دیر عرضه می‌شود که این موضوع مشکلاتی برای مردم به ایجاد و خسارت‌هایی را برای وسایل نقلیه به وجود آورده است.

در چند روز گذشته جایگاه داران در سطح شهرستان دیر اقدام به توزیع سوخت بی‌کیفیت و مخلوط با آب یا گازوییل نمودند که متأسفانه خسارات فراوانی به وسایل مردم وارد شد.

مردم شهرستان دیر  از مسئولین استان و شهرستان خواستار پیگیری فوری این موضوع شدند تا افراد دیگری به دلیل استفاده از این سوخت‌های غیر استاندار دچار حوادث جبران‌ناپذیر  و یا خسارت‌های بزرگ نشوند.

شهروندان شهرستان دیر از توزیع بنزین بی‌کیفیت طی روزهای اخیر در جایگاه‌های سوخت شهرستان دیر که منجر به خرابی سیستم سوخت‌رسانی خودرو آن‌ها شده به‌شدت گلایه‌مند هستند.

دلیل خسارت های خودروها تزریق سوخت غیر استاندارد است

برای پیگیری این موضوع مهم خبرنگار اجتماعی سپاس  به چند تعمیرگاه در شهر آبدان و دیر رفت و دلیل این موضوع را جویا شد که خبری مبنی بر  دو برابر شدن مراجعات مردم به دلیل نقص فنی خودروهای انژکتوری و کاربراتوری به دلیل مشکل در کیفیت سوخت به دست آورد.

استاد یوسف یکی از تعمیرکاران شهرستان دیر با تائید این خبر گفت: از زمانی که بنزین آبکی وبی کیفیت در جایگاه‌های سوخت عرضه شد، نقص فنی خودروها و مراجعات مردم از شهر دیر، برد خون  و آبدان به‌طور چشمگیر افزایش داشته است.

این استادکار اظهار کرد: در آغاز پمپ‌بنزین خودرو و سپس انژکتور و در مراحل بعد موتوران با نقص روبه‌رو می‌کند و  اگر شدت گرمای و دمای موتور بالا باشد باعث حوادث می‌شود.

مسئولین به فکر مردم باشند

کرم محمدی یکی از شهروندان دیری در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه مدتی است سوخت غیراستاندارد در شهرستان دیر و شهرهای اطراف توزیع می‌شود، گفت: از زمانی که سوخت‌های مخلوط به مواد دیگر در جایگاه سوخت عرضه می‌شود بسیاری از خودروهای مردم دچار نقص فنی شده‌اند.

محمدی اظهار کرد: با یک نگاه سطحی به تعمیرگاه‌های شهر می‌توان این رویداد بسیار مهم را با چشم  مشاهده کرد و گلایه‌های مردم از این وضعیت پیش‌آمده شنید.

وی افزود: از مسئولین می‌خواهم تا به این موضوع رسیدگی کنند  تا مردم خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل نشوند.

/انتهای خبر

منبع:سپاس

ارسال نظرات