رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان:

دستگيري كلاهبردار اينترنتي در كمتر از 24 ساعت در زنجان

فردي كه اقدام به اخاذي از طريق بدست آوردن اطلاعات و تصاوير شخصي كرده بود در كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۶۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: در پي وصول يك فقره مرجوعه قضائي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان زنجان مبني بر شكايت فردي مبني بر اينكه فردي با استفاده ازاطلاعات و تصاوير شخصي اقدام به اخاذي از شاكيه كرده بود مراتب طي تشكيل پرونده اي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرگرد جواد شعبانپور افزود: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم با بدست آوردن اطلاعات و تصاوير شخصي شاكي را بدست آورده و با تهديد به انتشار آن در فضاي مجازي اقدام به اخذ مبلغ 200 ميليون ريال و طلاجات از شاكي مي كند.

وي اظهار داشت: پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت متهم شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس فرا خوانده شد.

سرگرد شعبانپور بيان كرد: پس از انجام تحقيقات تكميلي و مواجه شدن با مستندات غيرقابل انکار متهم به جرم انتسابي خود اعتراف كه جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان در پايان به شهروندان توصيه کرد: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري كرده و در صورتيكه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي‌كند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و مكالمه را ادامه ندهند.

ارسال نظرات