خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

بهره برداری از پروژه های مهدیشهر، سرخه و سمنان در اواسط مرداد سال جاری

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان از تکمیل و بهره برداری پروژه های سپاه های نواحی مهدیشهر، سرخه و سمنان در نیمه مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۸۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: پروژه های نیمه تمام سپاه استان سمنان و نواحی در شهرستان ها در پایان برنامه پنج ساله به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته این معاونت به همراه هیئت همراه به صورتمیدانی از نزدیک از تمام 75 پروژه نیمه تمام سپاه در کل استان سمنان بازدید دو روزه ای کرد و در همان سرکشی ها تصمیمات مهمی در خصوص فعال سازی و تسریع در پیشرفت پروژه ها اتخاذ شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: در بازدیدی که جدیدا از پروژه های ناحیه مهدیشهر به عمل آمده است از 8 پروژه این ناحیه 5 پروژه تکمیل و آماده بهره برداری است و 3 پروژه دیگر تا نیمه مرداد ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

اصغری افزود: در بازدید از پروژه های سپاه ناحیه سمنان نیز از 8 پروژه نیمه تمام 6 پروژه تکمیل و دو پروژه باقی مانده تا نیمه مرداد ماه سال جاری تکمیل می شود.

وی در خصوص بازدید از پروژه های سپاه ناحیه سرخه نیز گفت: از مجموع 4 پروژه سپاه ناحیه سرخه دو پروژه تکمیل و دو پروژه دیگر تا مرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

تأکید بر کیفی سازی تجربیات و پروژه های تیم های اندیشه ورزی

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در جلسه با تیم های اندیشه ورزی و تیم های تجربه نگاری بر کیفی سازی تجربیات و پروژه های تیم های اندیشه ورزی تأکید کرد و گفت: مدیران و افرادی که در تشکیلات هستند باید روزانه تجربیات خود را یادداشت کنند تا این تجربیات سبب پیشبرد عملکرد بهتر مجموعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها