خبرهای داغ:
گردان امنیتی امام علی(ع) با هدف ارتقای توانمندی بسیجیان و پاسداران برگزار کرد؛
فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع)گفت: گردان امنیتی امام علی(ع)، جهت ارتقای توانمندی بسیجی و پاسدار سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت تخصصی کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
مجتبی فرخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: دشمنان اسلام و عوامل آنها در عرصه های سیاسی، امنیتی و ... ضربه سختی را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحمل شده و برنامه گسترده ای را برای ناامنی در کشور با بهره گیری از توان گروهک های تروریستی تکفیری جندالشیطان، جیش الظم، پژاک و هوداران داعش از سالها قبل تدارک دیده است.

وی افزود: دشمنان نظام در استراتژی جدید خود جنگ مذهبی را جزء محورهای اصلی برای پیشبرد اهداف خود تعیین کرده اند در این برنامه راهبرد کشورهای معاند جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی آنها در تجهیز، آموزش و تأمین منابع مالی به صورت ویژه است.

فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع) بیان داشت: نظر به وقایع و جنایات فجیع سالهای اخیر که توسط گروه های تکفیری القاعده و النصره در کشورهای غرب آسیا صورت گرفته و اعلام مکرر این گروه ها مبنی بر انتقال اقدامات تروریستی به داخل خاک ایران روشن می شود که تحرکات اخیر گروه های معاند در جنوب شرق و شمال غرب کشور و مقاصد تروریستی کشف شده در هفته های اخیر بی ربط با توطئه های دشمنان نیست.

فرخ نژاد گفت: از این رو گردان امنیتی امام علی(ع)، جهت ارتقای توانمندی بسیجی و پاسدار سپاه قائم آل محمد (ص) در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت تخصصی کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان با مراجعه به دفتر گردان امنیتی امام علی(ع) می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها