کارشناس مسایل فرهنگی:

دشمن شناسی لازمه موفقیت در عرصه جنگ نرم است

محمد جان نثار در جمع کارکنان ناحیه مقاومت عشایری، استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌دشمن با حاکمیت نظام مستقل مردمی دینی مخالف است.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۳۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کلاس دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم در نماز خانه ناحیه عشایری برگزار شد.

محمد جان نثار، کارشناس مسایل فرهنگی، گفت: اگر بخواهیم در جنگ نرم موفق شویم ابتدا باید خود را بشناسیم و لازمه آن ابتدا علم پیدا کردن است .

وی، افزود: علل و اهداف دشمنی با نظام اسلامی، گسترش اسلام در دنیا و به خطر افتادن منافع استعمار گران و نفی سلطه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی دشمنان است.

جان نثار در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: یکی از ویژگیهای دشمنان اسلام پیمان شکنی است و هر کس که با حاکمیت نظام مستقل مردمی دینی مخالف است ، دشمن است .

وی، اضافه کرد: طمع ورزان، سودجویان، زراندوزان، زورگویان، وابستگان، مایلین به فساد و کسانی که از حاکمیت فرهنگی دینی زیان شخصی می بینند، دشمن هستند.

این کارشناس مسایل فرهنگی، در پایان به تشریح اهداف دشمن پرداخت و گفت:‌ مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص)،‌ تخریب باورهای دینی و ارزشهای اصیل اسلامی و ترویج اسلام آمریکایی، مبارزه با مردم سالاری دینی، تضعیف و تخریب ارکان نظام اسلامی از جمله؛‌ ولایت فقیه، مجلس خبرگان، سپاه پاسداران، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،شورای نگهبان و بسیج مستضعفین، از اهداف دشمنان انقلاب به شمار می رود.

ارسال نظرات