خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

تضعیف و نابودی حجاب و عفاف در ایران از اهداف دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مسائل دینی ما به شمار می‌رود، گفت: دشمن نیز این نکته را فهمیده و درصدد تضعیف و نابودی آن است.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به هفته عفاف و حجاب و ضرورت تبیین این مهم در جامعه اظهار داشت: این هفته تداعی کننده بحث رعایت حجاب اسلامی در جامعه امروز است تا به نوعی بحث رسانه‌ای آن قوی‌تر از گذشته در سطح جامعه منعکس شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته با موضوع عفاف و حجاب افزود: از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری همایش عفاف و حجاب زنان بسیجی و پیاده روی خانوادگی به همین مناسبت در بلوار ارم با مشارکت سایر ارگان‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: متاسفانه به طور کل وضعیت عفاف و حجاب در جامعه در حد خوبی نبوده و شایسته مملکت اسلامی نیست که حجاب زنان و دختران در این وضع باشد.

وی تأکید کرد: باید توجه داشت که با از بین رفتن حجاب و عفاف در جامعه حریم خانواده از هم می‌پاشد و فساد جامعه را فراگرفته، در نتیجه نظام اسلامی از درون سرنگون می‌شود.

برزگر با تأکید بر اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ابراز داشت: باید از طریق تحریک غیرت دینی مردان و زنان با انواع وسایل تبلیغی موثر در این امر اهتمام داشت.

وی با بیان اینکه حجاب از مباحث اصلی در جامعه اسلامی است، گفت: عفاف و حجاب یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مسائل دینی و اعتقادی ما به شمار می‌رود و دشمن نیز این نکته را فهمیده و درصدد تضعیف و نابودی آن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: اموزش فرهنگ عفاف و حجاب به خانواده‌ها، برگزاری جُنگ عفاف و حجاب در پارک‌ها و مراکز تفریحی، تبلیغات گسترده از طریق صدا و سیما با موضوع حجاب برتر و... از جمله راهکارهای ترویج عفاف و حجاب در جامعه است که باید در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار