خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب قبور ائمه بقیع یکی از جنایات فرهنگی و مذهبی وهابیت است، اگر اینها جرأت داشتند، حتی قبر پیامبر اکرم(ص) را نیز با خاک یکسان می‌کردند.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۹۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عباس کعبی امروز ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: وهابی‌ها بر خلاف نظر همه مذاهب اسلامی، بر اساس جهل، خیره‌سری، نداشتن شناخت درست از توحید و جایگاه انسان کامل و اولیای الهی همه مظاهر تمدن اسلامی را نابود کردند.

وی خاطرنشان کرد: تخریب قبور ائمه بقیع یکی از جنایات فرهنگی و مذهبی وهابیت است، اگر اینها جرأت داشتند، حتی مزار پیامبر اکرم(ص) را نیز تخریب و با خاک یکسان می‌کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این مسأله عجیب است که وهابیت قبور آل سعود را تقدیس می‌کند، گفت: آل سعودی که نماد بارز طاغوت و همکاری با دشمنان اسلام و فجور هستند، قبور بزرگان خود را تقدیس می‌کند، حکومت پادشاهی را جلال کبریایی به او می‌دهند، ولی در عین حال توسل و زیارت قبر ائمه اطهار(ع) را شرک می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که باید گفت توحید بدون رهبری الهی سر از مجسم کردن خدا و شرک به خدا در می‌آورد.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: متاسفانه جنایت بزرگ آل سعود در بقیع به دلیل آنکه با سکوت جوامع جهانی رو به رو است، وهابیت به آموزش متحجرانه خود ادامه دادند و امروز داعش و اندیشه تروریست که یک تهدید جهانی است، ریشه در تفکر پلید وهابیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز وهابیت ریشه همه جنایت علیه بشریت است، گفت: اگر جهان اسلام علیه تفکر تاریک وهابی متحد نشود، فتنه وهابیت امت اسلامی را به امتی ضعیف، ذلیل، پیرو کفار و اجانب تبدیل می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت زیارت ائمه اطهار(ع) گفت: زیارت امامان نماد پیوند امت و امامت بر پایه ارتباط الهی، توجه به خداوند تبارک و تعالی و حرکت در مسیر رهبران الهی است و تجدید عهد با اولیای الهی برای استقامت در مسیر دین، توحید، معنویت و عدالت را در بر می‌گیرد.

وی عنوان کرد: وهابیت تلقی اشتباهی از توحید و معاد دارند، و بر اساس تلقی اشتباه آنها گویی، مرگ را پایان تأثیرگذاری در زندگی می‌دانند و به جهان برزخ، تأثیر جهان برزخ و حیات معنوی انسان‌ها آگاه نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها