خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: حجاب و عفاف بانوان اولین هدف دشمنان برای فروپاشی جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام  ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان آوج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون هفته عفاف و حجاب بیان کرد: روز 21 تیر ماه، روز کشتار بی رحمانه مسلمانان توسط مزدوران ستمگر رضاخان است، این تجمع که در مسجد گوهرشاد صورت گرفت، اگرچه غیرمسلحانه بود ولی به علت بی رحمی فراوان می توان به عنوان قیامی بزرگ از آن یاد کرد که مقدمه و نقطه شروعی برای سایر قیام ها است.

وی افزود: بی رحمی و خشونت رضاخان و کشتار ناجوانمردانه حدود 2000 نفر از متحصصین و حتی زنان و کودکان آن هم در مکان مقدسی چون مسجد همواره لکه سیاهی در پرونده رژیم بعث است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و عفاف در نگاه اول یک مسئله شرعی و فردی است ولی در حقیقت متضمن بسیاری از مسائل دیگر نیز می باشد، عفاف و حجاب مسئله ای ملی است و احیای آن یکی از سنت های الهی است که در ایران باستان نیز مطرح بوده است.

وی در ادامه با استناد به آیه 59 سوره اعراف گفت: مسئله حجاب و عفاف تنها به خود شخص وابسته نیست بلکه حق الناس و حق الله را نیز شامل می شود.

رحیمی 21 تیر ماه را روزی تلخ و شیرین بیان کرد و گفت: این روز یادآور کشتار مردم مظلوم بی گناه و مسلمان، هم چنین زمینه ای مناسب برای تقویت و مطرح شدن مسئله حجاب و عفاف است.

رحیمی تبیین کرد: اگرچه حکومت جمهوری اسلامی در سال 57 به رسمیت شناخته شده است ولی قیام های سال 1342 و قیام های قبل از آن مانند قیام مسجد گوهرشاد سبب جرقه ای برای رشد اسلام و کاهش جسارت های رضاخان به مردم مسلمان و نیز مراجع گردید.

وی با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه ی امروز خاطر نشان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که اولین و بهترین راه برای فروپاشی جامعه اسلامی نشانه گرفتن حجاب و عفاف زنان و خصوصا دختران است.

رحیمی در خاتمه گفت: دختران امروز، مادران فردا هستند، مادرانی که اگر خود به عفاف و حجاب پایبند نباشند نمی توانند فرزندانی چون حسین فهمیده ها و شهیدان مدافع حرم تربیت کنند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها