خبرگزاری بسیج:به مناسبت هفته عفاف و حجاب، راهپیمایی باشکوه مدافعان حریم خانواده در شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۶۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:به مناسبت هفته عفاف و حجاب، راهپیمایی مدافعان حریم خانواده با حضور گسترده خانواده ها در شهرستان پیشوا برگزار شد.

این راهپیمایی در ۲ مسیر گلزار شهدای گمنام پیشوا به سمت شهرک نقش جهان و شهرداری سابق پیشوا به سمت شهرک نقش جهان برگزار شد.

بانوان شهرستان پیشوا با به نمایش گذاشتن حجاب فاطمی خود در این راهپیمایی، همه خواهران و برادران ایمانی خود را به رعایت حجاب اسلامی دعوت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که حجاب را مانع حضور زن در جامعه می دانند، زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن دست نوشته هایی نظیر «حجاب چادر ترنم عطر یأس در فضای غبارآلود دنیاست»، «من حجاب را دوست دارم» و «من با حجاب مدافع حرم بی بی زینب (سلام الله علیها) هستم» بصیرت و بیداری خود را به نمایش می گذاشتند.

یکی از نکات قابل توجه این راهپیمایی، حضور پرشور خانواده های معظم مدافع حرم بود که همراه با تصاویر شهیدشان در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.

شرکت کنندگان در پایان این راهپیمایی، در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که با سخنرانی حجت الاسلام آقابابا و مداحی حاج امیر نعیمی در شهرک نقش جهان پیشوا برگزار شد، شرکت کردند.

در ضمن به نفرات برتر مسابقه کمپین حجاب برتر که برای کودکان زیر نه سال در فضای مجازی برگزار شده بود توسط امام جمعه  و مسئولین شهرستان پیشوا هدایا معنوی تقدیم این دختران بهشتی شد.

ارسال نظرات