اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده روز گذشته با حضور خواهران بسیجی و خانواده های شهدا در رضوانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۵۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده «عفاف وحجاب» در رضوانشهر برگزار شد.

استاد آگاه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: با وجود اینکه در جامعه امروزی فعالیت های فرهنگی خوبی صورت گرفته اما باید به حیا به عنوان اصل و اساس حجاب در راستای رعایت مسائل شرعی با جدیت پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور بر رعایت نوع پوشش تاکید می شود افزود: قرآن کریم بالغ بر ۲۷ مرتبه انسان را به تعبد و تفکر در خود دعوت کرده که در صورت رسیدن به این باور از واگویی ها و دوباره گویی ها برحذر می شود.

آگاه حضور بانوان دراین مراسم و در هوای بارانی را نشانه دغدغه آنها بر امر حجاب دانست و یادآور شد: حجاب نشانه دین برای نمایش حیای یک زن و مرد مسلمان و بازگشت مجدد به فطرت انسانی است که همواره باید یادآوری شود.

به گزارش بسیج؛ در این مراسم، شعرخوانی در وصف حجاب و عفاف نیز صورت گرفت.

در این برنامه که با شعار حفظ حجاب و حریم خانواده برگزار شد جمع زیادی از خواهران بسیجی شهرستان خانواده های شهدای رضوانشهر حضور داشتند. این برنامه در بخش های مختلف سرود، مداحی و مسابقه در زمینه حجاب همراه بود و در پایان این برنامه از خواهران بسیجی محجبه قدرانی شد.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و به خاک و خون کشیده شدن آنان توسط دژخیمان رضاخان به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

ارسال نظرات