فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

تلاش کنیم در راه امربه‌معروف شهید شویم

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: هیچ‌کس ترس از سیلی نداشته باشد، در دوران دفاع مقدس شهدا به خاطر ناموس و میهن شهید شدند و هیچ اشکالی ندارد که انسان درراه امربه‌معروف به شهادت برسد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۱۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱



 


 

 

 عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه شهرستان بوشهردر همایش حجاب و عفاف که در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شده بود، بابیان اینکه حجاب و عفاف شخصیت زن را دربرمی گیرد، گفت: عفاف به معنی پارسایی و پاک‌دامنی است که همه شهروندان خصوصیات این گوهر رادارند، اما این خصوصیات باید در نگاه، بیان و پوشش تجلی داشته باشد.

دشتی اظهار کرد: در سال 1315 رضاخان اقدام به حذف حجاب کرد که مورد واکنش مردم قرار گرفت و تجمعات اعتراضی در مسجد گوهرشاد مشهد آغاز شد، اما چطور امروز باید پا عقب بکشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: هیچ‌کس ترس از سیلی نداشته باشد، در دوران دفاع مقدس شهدا به خاطر ناموس و میهن شهید شدند و هیچ اشکالی ندارد که انسان درراه امربه‌معروف به شهادت برسد.

دشتی بابیان اینکه در سال اقدام و عمل باید از شعار فاصله بگیریم و اقدامات جدی انجام دهیم، بیان کرد: فعالیت‌های حجاب و عفاف نباید محدود به یک هفته باشد بلکه باید با همکاری مسئولین این حرکت تداوم داشته باشد و سال آینده نتایج خوبی از فعالیت‌های سال‌های گذشته داشته باشیم.

 

ارسال نظرات