برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف با محوریت اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر گفت: نمایشگاه در مرکز استان از ساعت 9 صبح الی 12 و عصر از ساعت 18:30 الی 22 با غرفه‌های کافه کتاب، عرضه محصولات حجاب مانند چادر، مقنعه و غیره، ایستگاه نقاشی و مشاوره‌های دینی در حسینیه ثارالله در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۹۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛  آرزو شبل حکماء مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت‌گو با بسیج با بیان اینکه در هفته حجاب و عفاف برنامه‌هایی به‌طور همزمان در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: نهضت روشنگری، ایستگاه‌های هم‌اندیشی و بصیرت در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه عفاف و حجاب در همه شهرستان‌های استان که در مرکز با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری افتتاح‌شده است.

دبیر ستاد حجاب و عفاف اظهار کرد: نمایشگاه در مرکز استان از ساعت 9 صبح الی 12 و عصر از ساعت 18:30 الی 22 با غرفه‌های کافه کتاب، عرضه محصولات حجاب مانند چادر، مقنعه و غیره، ایستگاه نقاشی و مشاوره‌های دینی در حسینیه ثارالله در حال برگزاری است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر افزود: در نمایشگاه مرکز استان محصولات با 15درصد تخفیف و بن‌های ویژه کارمندان عرضه می‌شود و دوخت چادر برای سنین مختلف رایگان انجام می‌شود.

این حامی حجاب و عفاف بیان کرد: در راستای اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی سعی شده است در این نمایشگاه از ظرفیت 100درصدی بانوان استفاده شود و خدماتی با توجه به موضوع  به بازدیدکنندگان عرضه شود.

 شبل حکما بوشهری تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها در سطح استان عرضه محصولات خوب و باکیفیت و حمایت از کارآفرینان حوزه حجاب و عفاف و بخصوص تولیدات داخلی است که در همین راستا فروشگاه‌هایی در سطح استان پیش‌بینی‌شده است که کالاهای خود را با تخفیف ویژه‌ای به بانوان دارای حجاب کامل عرضه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد حجاب و عفاف در استان، ابراز کرد: اهداء شاخه‌های گل به بانوان دارای حجاب اسلامی در استان که هرروز در یک شهرستان و در مرکز استان چهارشنبه انجام می‌شود، حضور در ادارات و تقدیر از بانوان محجبه، تولید موشن گرافیک با موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی ، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان دختر در دوران تحصیل، مستند تلویزیونی، حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد کمپین‌های مدافعان خانواده و برگزاری نمایشگاه مناسبتی در سطح استان در خصوص موضوع حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد حجاب و عفاف است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر اذعان کرد: همزمان با سراسر کشور تجمعات مدافعان حریم خانواده با حضور آقایان و بانوان به‌صورت کاملاً خودجوش و مردمی در سراسر  استان برگزار شد./انتهای پیام

 

ارسال نظرات