خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

نهادینه کردن قانون عفاف و حجاب ضامن سلامتی خانواده و اجتماع است

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: مردم از سازمان ها و دستگاه های مختلف پاسداشت پیام شهدای مسجد گوهرشاد را تقاضامندند و نهادینه کردن قانون عفاف و حجاب را ضامن سلامتی خانواده و اجتماع می دانند.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

زهره روستا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: با فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضا خانی به معترضین کشف حجاب در 21 تیر ماه سال 1315 و به جهت پاسداشت اندیشه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی ، این ایام به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: در آن تاریخ دولت جلوی ملت قد علم کرد و مردم را در خانه خدا به خاک و خون کشید همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در راستای ترویج اندیشه آن 2 هزار شهیدی که در راه دفاع از حریم حجاب و عفاف جان خود را از دست دادند برنامه ریزی و اجرا نمایند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی افزود: مردم به فراست دریافتند که برای اینکه فرزندانی موفق داشته باشند نیاز به کمک نهادهای اجتماعی دارند تا یار و یاورشان باشند لذا یک مطالبه حقوقی شکل گرفته و از سازمان ها و دستگاه های مختلف پاسداشت پیام شهدای مسجد گوهرشاد را تقاضامندند و نهادینه کردن قانون عفاف و حجاب را ضامن سلامتی خانواده و اجتماع می دانند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی های دستگاه های دولتی و ظرفیت تشکل های مردمی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و کیان خانواده ایرانی در مقابله با تهاجم فرهنگی و بکارگیری رسانه های نوین در فضای مجازی و محیط های اجتماعی اجتناب ناپذیر است.

روستا با بیان اینکه از 19 تا 25 تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، گفت: بیش از 20 عنوان برنامه اعم از همایش های پیاده روی، اهدای گل ، نشست های بصیرتی، ترویج حجاب به شکل چهره به چهره و اجرای مسابقات در کل استان اجرا می شود.

وی اظهارداشت: سازمان ها و نهادهای مختلف استان نیز با مشارکت بسیج جامعه زنان در طول این هفته همکاری لازم را در اجرای برنامه ها دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی ادامه داد: اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در 700 نقطه سراسر دنیا و در 400 منطقه کشور ما و در 11 نقطه استان به پشتیبانی بسیج مستضعفین و با همکاری نهادهای مردمی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها