مسئول بسیج جامعه زنان فریدونکنار یكی از اهداف ستاد عفاف و حجاب را بیان خواسته‌های مردم و جوانان برشمرد و افزود: همه مردم خواستار جامعه‌ای عفیف ،پاك و در شأن نظام جمهوری اسلامی می باشند.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۹۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان فریدونكنار در جلسه ستاد عفاف و حجاب ضمن تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب عناوین روزهای این هفته را كه از ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود اعلام كرد.

به نقل از روابط عموی سپاه ناحیه فریدونكنار سید معصومه حسینی گفت: جلسات ستاد عفاف و حجاب از ابتدای خردادماه كار خود را با هدف تبیین و شرح وظایف كارگروه های مختلف وهماهنگی بین تمام اقشار برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان فریدونکنار یكی از اهداف ستاد عفاف و حجاب را بیان خواسته‌های مردم و جوانان برشمرد و افزود: چرا كه همه مردم خواستار جامعه‌ای عفیف ،پاك و در شأن نظام جمهوری اسلامی می باشند.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته عفاف و حجاب به برنامه های بسیج جامعه زنان در این هفته خبر داد و  گفت: روز شنبه 19 تیرماه با عنوان عفاف و حجاب میراث انبیای الهی و ملل نامگذاری شده است ،روزیكشنبه 20 تیرماه با عنوان عفاف و حجاب، سیره نبوی و سبك زندگی اسلامی ـ‌ایرانی نامگذاری شده است برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده درروز 21 تیرماه است كه با عنوان عفاف و حجاب، هویت اسلامی و خودباوری ملی نامگذاری شده است.

حسینی افزود: روز سه‌شنبه 22 تیرماه با عنوان عفاف و حجاب، بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی نامگذاری شده است، روزچهارشنبه 23 تیر با عنوان عفاف و حجاب هویت اجتماعی، احترام به قانون و حقوق شهروندی نامگذاری شده است و روز پنج‌شنبه 24 تیر با عنوان عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، تولید و مصرف داخلی نامگذاری شده است و در نهایت روز جمعه 25 تیرماه آخرین روز هفته جهانی عفاف و حجاب است كه عنوان «حیا، عفت و غیرت حافظ حریم خانواده» برای این روز انتخاب شده است و قرائت بیانیه هفته جهانی عفاف و حجاب از تریبون نمازجمعه از برنامه‌های روز جمعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها