خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی پیام‌نور قزوین اعلام کرد: حدود ۷۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه پیام‌نور قزوین به مناطق محروم آبگرم اعزام و به مدت ۱۰ روز آغاز به فعالیت و خدمت‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۳۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

زهرا سلیمانی مسئول بسیج دانشجویی پیام‌نور قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به آغاز اردوهای جهادی دانشجویان استان قزوین در ایام تابستان، اظهار کرد: حدود ۷۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه پیام‌نور قزوین به مناطق محروم آبگرم اعزام و به مدت ۱۰ روز آغاز به فعالیت و خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با توجه به استقبال خوبی که قشر دانشجو و بسیجی برای شرکت در این اردوها دارند، اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای گسترش انگیزه‌های معنوی در این افراد دانست وگفت: یکی از اهداف اصلی و اساسی این اردوها تقویت اعتقادات جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها به بهترین نحو است.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران پیام‌نور قزوین، با اشاره به وجود تقوا و اخلاص در کارها یادآور شد: تا زمانی که تقوا و اخلاص در کارها وجود نداشته باشد جهاد هیچ ارزشی نخواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: جهاد گران چند روز از خانه و خانواده خود دور می‌شوند و در روستاهای دور افتاده و محروم ، با تمام وجود در حوزه‌های مختلف کار انجام می‌دهند که این امر بسیار شایسته و قابل‌تقدیر است.

وی افزود: جهادگران گروه جهادی عمار دانشجویان پیام‌نور قزوین در روستاهای گلنجین، گل‌زمین، توآباد و یمق در منطقه آبگرم قزوین در حوزه‌های مختلف فرهنگی،اقتصاد مقاومتی، آموزشی، عمرانی و غیره از ۲۰ تا ۳۰تیرماه آغاز به فعالیت خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران پیام‌نور قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به‌طور شایسته در این مسیر گام برداریم و وظیفه‌ای را که بر دوش داریم به نحو احسن انجام دهیم و ادامه دهنده راه امام(ره) و شهدا باشیم.

9001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها