همزمان با سراسر کشور:

تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در صومعه‌سرا برگزار شد

همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر امروز(۲۱ تیر) با حضور پرشور بانوان در صومعه‌سرا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده، امروز و همزمان با روز عفاف و حجاب در مصلی صومعه‌سرا با حضور بانوان ولایی و زینبی برگزار شد.

در این مراسم بانوان صومعه‌سرایی، حضور چشمگیری داشتند و نشان دادند که همچنان پرچمدار دفاع از عفت فاطمی و حجاب زینبی هستند و به هیچ عنوان فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی را رها نخواهند کرد.

«حجاب سنگر ماست، خامنه‎ای رهبر ماست»، «مدافع نمی‎توانیم باشیم ولی مدافع چادر حضرت زهرا (س) می‎توانیم باشیم»، «ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است، ارزنده‎ترین زینت زن حفظ حجاب است»، «یا فاطمه (س) شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «صیانت از خون شهید رعایت حجاب است» پلاکاردها و شعارهایی بود که در دستان بانوان حاضر در این تجمع دیده می‌شد.

حجاب و عفاف دو ارزش برای انسان است
در این تجمع، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی می‌کنند، اظهار کرد: بانوان ولایی این شهرستان باید با حجاب و عفاف خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی با بیان اینکه خانواده و به خصوص مادر نقش موثری در حجاب فرزندان دارد، افزود: خداوند ریشه حجاب و عفاف، را در فطرت انسان  قرار داده است تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابدو نتیجه آن در جامعه نیز نمود پیدا کند.

امام جمعه صومعه‌سرا، حجاب و عفاف را دو ارزش برای انسان عنوان کرد وگفت: حجاب در نگاه اول یک امر ظاهری و پوششی تلقی می شود ولی در نگاه عمیق یک ارزش در جوامع اسلامی بوده که با روح انسان در ارتباط است.

 

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: حفظ و حجاب و عفاف یکی از راه های رسیدن به کمالات انسانی و جایگاه اصلی انسان که همان خلیفه الله است را در پی خواهد داشت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار