بانوی صومعه سرایی با بیان اینکه نباید اینگونه تجمعات و همایش‌ها فقط در روز ملی عفاف و حجاب برگزار شود، افزود: حضور بانوان محجبه در سطح جامعه سبب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۲۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
ساریه مهدئی، بانوی حاضر در  تجمع مدافعان حریم خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا  با بیان اینکه نباید اینگونه تجمعات و همایش‌ها فقط در روز ملی عفاف و حجاب برگزار شود، افزود: حضور بانوان محجبه در سطح جامعه سبب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه ترویج بدحجابی در جامعه ما موفق ظاهر شده است، گفت: باید همانگونه که دشمن با تبلیغات خود سبب بی‌حجابی اکثر بانوان شده، ما هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بانوان جذب  حجاب شوند.

این بانوی صومعه‌سرایی با بیان اینکه لباس هرکس نشان دهنده شخصیت فرد است، تصریح کرد:  افراد محجبه حقوق شهروندی را رعایت می‌کنند و در مقابل افرادی که با لباس‌های زننده در جامعه حاضر می‌شوند حقوق شهروندی را پایمال می‌نمایند.

مهدئی با بیان اینکه خداوند به حجاب و چادر بانوان که در گرمای زیاد آن‌را تحمل می‌کنند، اجر عظیم می‌دهد، خاطرنشان کرد: خداوند به حجاب، نماز و روزه ما احتیاج ندارد و این اعمال برای اثبات اخلاص، عبودیت و بندگی است.

ارسال نظرات