بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت روز عفاف و حجاب ا بیانیه­ ای در این مورد صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۱۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به این شرح است: سالیان سال است که دشمنان دیرینه ملّت ایران و در رأس آن­ها استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در راستای هویت­ زدایی از جوانان آینده­ ساز و آینده­ دار دیار دین­ مدار ایران اسلای مبادرت به اتخاذ راهبردهای کلان نموده و تمام توان فکری، فرهنگی و تبلیغی خود را در این راه به کار بسته­ اند. آنان همه مفاهیم قدسی و ارزشی را که ریشه در فطرت انسان دارند مورد هجمه­ های سنگین قرار داده و تلاش کرده­ اند تا ستیز با این مفاهیم را به صورت یک ارزش رایج تبدیل نمایند تا بتواند فضای عمومی حاکم بر تمام مقدرات زندگی جوامع اسلامی و علی الخصوص ملّت ایران را به فضای ارزش­ ستیز تبدیل نمایند.

از مهم­ترین این مفاهیم فطری، حیا، عفاف و حجاب است. زن به عنوان بستر معراج مرد و کانون سازندگی جامعه، امروز با جنگ هویتی مبتنی بر بی حیایی و بی غیرتی مواجه شده تا نتواند رسالت ذاتی خود را که همانا گستردن عطر روح­بخش حیا، پاکی و بالندگی معنوی است، به انجام رساند.

دشمنان ما سال­هاست که سعی کرده­ اند حجاب و پوشش را به صورت یک امر ضدّ ارزش و مخالف با آزادی زن معرفی کنند این در حالی است که حجاب برای زن، هرگز محدودیّت نیست بلکه عین مصونیّت است تا با در امان ماندن از دام­ های هوس آلود برخی مردان مریض دل، هم شخصیّت اصیل الهی و انسانی خود را مصون نگه دارد و هم جامعه را مشحون از رایحه حیات­ بخش حیا، عفاف و حجاب سازد.

تنها راه نجات زن مسلمان امروزی بی اعتمادی مطلق به فرهنگ غرب و گرایش به مفاهیم قرآنی درباره­ ی حدود و ثغور بایسته­ های اخلاقی دین مبین اسلام درباره کیفیت حضور زن در جامعه می­ باشد و صد البتّه در این راه علما و کارشناسان زبده دین باید محوریّت داشته باشند.

امید است همه مسئولان جامعه با محور قرار دادن راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر دیدگاه­ های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ ای (حفظ الله) عزیز می­ باشد به صورت هم­ گام و هماهنگ در راستای تعمیق فرهنگ تعالی­ بخش حیا و عفاف در تمام ابعاد آن، جهاد و اهتمام نمایند.

و السلام علیکم و رحمه الله

والسلام علی العباد الصالحین

بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

انتهای خبر/

ارسال نظرات