خبرهای داغ:
امام جمعه شهر پردیسان قم :

برای مقابله با بدحجابی در کشور باید عزم و اراده جدی داشته باشیم

امام جمعه شهر پردیسان قم گفت: امروز برای مقابله با بدحجابی در کشورمان باید از حرف و شعار فاصله گرفته و در ابعاد گوناگون برنامه ریزی و عزم و اراده جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۰۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
برای مقابله با بدحجابی در کشور باید عزم و اراده جدی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در تجمع پایانی راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب در بوستان نجمه قم گفت: امروز همه مردم و مسئولان و نهادهای اجرایی و انقلابی، باید وظایف و تکالیف خود را برای مقابله با بدحجابی و تعمیق آموزه های دینی در جامعه بدانند و به آن عمل کنند. 

وی با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد و کشتار مردمی که برای دفاع از حجاب تجمع کرده بودند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مجاهدت مومنانی که به ارزشهای اسلامی پایبند بودند به ثمر رسید، اما چرا امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب باید اینگونه نگران از دست رفتن ارزشها و آموزه های دینی خود باشیم. 

وی مقابله با حجاب بانوان را یکی از اصلی ترین اهداف هجمه فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و رسیدن به اهدافشان دانست و گفت: امروز مردم انقلابی کشورمان با نگرانی از تخریب ارزشها در جامعه، بار دیگر به صحنه آمده اند و شعار دفاع از آرمان ها را سر داده اند. 

وی در پایان با بیان اینکه امروز متاسفانه در شهر مقدس قم و در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) شاهد بدحجابی گسترده بوده و این تقصیر خود ما و تربیت ناصحیح فرزندان ماست، تصریح کرد: نباید همه این معضلات فرهنگی را به گردن مستکبران بیندازیم، زیرا خودمان هم در دفاع از ارزشهایی همچون حجاب بی برنامه و کم همت بوده ایم. 

راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده بانوان در شهر مقدس قم برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار