حمیدرضا
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ایلام/
امروز در فضاهای مجازی و شاهراه های اطلاعاتی همه دشمنان در یک جنگ ضد فرهنگی به دنبال تحقق بدحجابی که شعار رضا شاه بود هستند.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۹۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده بیان کرد: وجه تصویر تجمع امروز و نامگذاری آن بعنوان عفاف و حجاب نه در ایلام بلکه در سراسر کشور برای احیای این فریضه الهی است.

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: اجتماع این روز به یاد مردمی برگزار می شود که در مقابل بدحجابی در سال 1314 در مسجد گوهر شاد تجمع کردند و بعد از دو روز شعار علیه رضا خان که به کشورهای خارجی سفر می کرد و چادر را از سر زنان می کشید ؛ و نتیجه تجمع آنان به کامیون های پر از جسد این افراد منتهی شد که در بارگاه امام رضا(ع) تدفین شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام ابراز کرد: در دوره رضا شاه ساختار حاکمیتی ، به دنبال برداشتن چادر ها و کوتاه کردن دامن های زنان ایرانی بود که از فضاهای خارجی و لیبرالیستی سرچمشه می گرفت.

وی گفت: امروز در فضاهای مجازی و شاهراه های اطلاعاتی همه دشمنان در یک جنگ ضد فرهنگی به دنبال تحقق بدحجابی که شعار رضا شاه بود هستند.

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: در این روز شبکه های متصل به اصلاح طلبان در روز عفاف و حجاب که مهمترین موضوع روز است سرتیتر روزنامه هایشان را به موضوع ظرف های غیر پلاستیکی برای جمع آوری زباله اختصاص دادند.

وی افزود: برای داشتن جامعه سالم بر اساس الگوهای اسلامی ، به حضور مردم غیور با دغدغه های فرهنگی و حمایت همه جانبه مسئولان دولت نیاز است.

سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام اذعان کرد: همان گونه که مسئولان نگرانی های عمرانی برای آباد سازی کشور دارند مسائل فرهنگی را هم مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طلایه دار آرامش و امنیت کشور هستند، گفت: از نیروی انتظامی خواستاریم؛ مظاهر فساد را که در قالب خانم های بزک کرده و فروشندگان نامتعارف را ، در جامعه به شیوه های مناسب و آمرانه جمع آوری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حجاب میوه عفاف است؛ تاکید کرد: مردان هم باید همانند زنان عفاف داشته باشند و نگاه هرزه آلود مردان در سطح شهر وسوسه برانگیز است و راه بستن این نگاه ها ،حجاب زنان جامعه است.

سرهنگ جمال شاکرمی عنوان کرد: امیدوارم بازاریان همانند دیروز که مبانی اسلام را در دوره رضاخان زنده کردند ، لباس های اسلامی را ترویج دهند.

وی تصریح کرد: دشمن خاکریزهای فرهنگی ما را نشانه گرفته است و اگر دیروز تیر و تانک به سمت ما بود امروز تیر های فرهنگ غربی به سمت عفاف و حجاب روانه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آخر بیان داشت: آمریکایی ها می خواهند آمریکایی های غیر از اهل آمریکا در فرهنگ ما بسازند، یعنی سبک زندگی و پوشش دختران آمریکایی را در جامعه ما رواج دهند.

ارسال نظرات