در آستانه بیست و یکمین یادواره شهدای دودانگه برگزار می شود
درآستانه بیست و یکمین یادوراه ۱۴۸شهید بخش دودانگه ساری و گرامی داشت شهدای مدافع حرم همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در زادگاه شهیدان رضایی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۶۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: به لحاظ شرایط اجتماعی زادگاه شهیدان والامقام رضایی این یادواره از ویژگی خاصی برخوردار است.
 
مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه با گرامی داشت یاد شهدای نظام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم افزود: به فرموده مقام عظمای ولایت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از مجاهدت شهدا نیست و در این راه هر اقدامی که بتواند یاد مجاهدت و جانفشانی این عزیزان و قدسینی که برای امنیت بخشی، حفظ حریم ارزشهای الهی، انسانی و سرزمین های اسلامی جان فدا کردند را زنده نگه دارد ارزشمند خواهد بود.
 
 سرهنگ پاسدار رضایی یاد اور شد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از روستای کلیج کلای بخش دودانگه ساعت 9 روز جمعه 25 تیرماه  آغاز و تا زادگاه شهیدان رضایی ادامه می یابد.
 
وی حضور مسئولین استانی و شهرستانی، نمایندگان ساروی  مردم در مجلس شورای اسلامی خانواده های معزز شهدا، بسیجیان و خانواده های محترم  در این همایش را از ارادت مردم غیور و دلداه به شهدا دانست.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها