همایش هزار نفری حجاب و عفاف در تنگستان برگزار شد+تصاویر

به همت ستاد مردمی مدافعان حریم خانواده شهرستان تنگستان همایش هزار نفری حجاب و عفاف با حضور گسترده مردم خدا جوی این شهرستان در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ خواهران محجبه و مومن تنگستانی در آغازین لحظات حضور در همایش حجاب و عفاف بیانیه بانوان تنگستان در دفاع از حریم خانواده و لزوم توجه به حجاب و عفاف را به امضا رساندند و همایش هزار نفری حجاب و عفاف در روز ملی حجاب و عفاف با شکوه هر چه تمام تر در تنگستان برگزار شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه حجاب و عفاف به همت بسیج جامعه زنان تنگستان داپر و خواهران شرکت کننده از غرفه های این نمایشگاه دیدن کردند.
در این نمایشگاه که تصاویر و پوسترهای زیبایی با موضوع حجاب در دید عموم قرار گرفته شده بود و غرفه ای نیز به اراپه پوشش اسلامی و محصولات مربوط به حجاب بانوان اختصاص داده شده بود.
گفتنی است در این همایش از بانوی نمونه حجاب و عفاف تنگستان فریده قاسمی زاده که سی سال عمر خود را در راه تلاش و کوشش در زمینه بسیج خواهران تنگستان صرف کرده بود تقدیر به عمل آمد.
در پایان این همایش به 50 نفر از شرکت کنندگان خواهر به قید قرعه پوشش برتر (چادر) هدیه داده شد.


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
عالی بود...دست همه کسانیکه زحمتکشیدن وکسانی که براشون مساله حجاب مهم بوده وشرکت کردن درد نکنه.امام زمان ازتون راضی باشه ان شاالله
آخرین اخبار