خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) خبر داد:

اهدای گل به بانوان محجبه لارستان همزمان با روز عفاف و حجاب

خواهر حجتی گفت: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع عفاف و اهدای گل به بانوان محجبه از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
خواهر حجتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (سلام الله علیها) لارستان با بیان اینکه تجمع بزرگ مدافعان چادر زهرایی و حریم خانواده در لارستلان برگزار می گردد، گفت: ویژه برنامه های متعددی همزمان با هفته عفاف و حجاب توسط خواهران بسیجی در سطح شهر، بازارها، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج لارستان برگزار می گردند که مهم ترین آن ها تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و چادر زهرایی است.

وی افزود: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع عفاف و حجاب در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، اهدای گل به بانوان محجبه و پخش محصولات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) در پایان صحبت هایش گفت:  تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و چادر زهرایی  در محل دانشگاه علمی کاربردی هلال‌ احمر لارستان (بیمارستان امام سجاد (ع) سابق) و با سخنرانی سرگرد پاسدار جاهدی فرمانده سپاه لارستان برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها