خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

دشمنان به دنبال ترویج بی‌حجابی با استفاده از ماهواره و فضای مجازی

امام جمعه نهاوند گفت: کاری که رضاخان نتوانست انجام دهد امروز دشمنان اسلام می‌خواهند با تبلیغات ماهواره، فضای مجازی و فیلم‌های مبتذل انجام دهند و بی‌حجابی را در این جامعه پیاده کنند.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۰۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در تجمع مدافعان حریم خانواده که با حضور بانوان بسیجی و جمع کثیری از خانواده‌ها در میدان ابوذر شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: 21 تیر ماه سالروز کشتار جمعی از مسلمانان در مسجد گوهرشاد مشهد است که برای مقابله با رضاخان و دفاع از نوامیس مملکت تحصن کرده بودند.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب افزود: از آن زمان تاکنون مردم در دفاع از عفاف و حجاب این روز را گرامی می‌دارند.

امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب، عزت و امنیت ما و هر چه داریم نتیجه مقاومت در برابر طرح‌های استعماری دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: کاری که رضاخان نتوانست انجام دهد امروز دشمنان اسلام امیدوار هستند با تبلیغات ماهواره، فضای مجازی، فیلم‌های مبتذل و ... انجام دهند و بی حجابی را در این جامعه پیاده کنند.

مغیثی خاطرنشان کرد: عقل، دین و ملیت ما می‌طلبد که مراقب این توطئه دشمن باشیم چراکه عقل می‌گوید اگر می‌خواهید خانواده سالم بماند باید زن و مرد خانواده مسلمان حریم نامحرم را حفظ کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: وظیفه ما اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان است.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم اهداء شاخه‌های گل به افراد بد حجاب توسط بسیجیان حوزه زینب کبری (س) و قرائت بیانیه عفاف و حجاب توسط یکی از خواهران بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات