خبرهای داغ:
معاون مجمع جهانی اهل بیت از ترجمه کتاب‌هایی با موضوع فرهنگ رضوی به زبان‌های فرانسوی و هوسایی خبر داد و گفت: بسته‌هایی به زبان‌های مختلف برای معرفی سیره احمدبن‌موسی(ع ) در کشورهای مختلف توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۰۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
حجت‌‌الاسلام محمد سالار ظهر امروز در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امسال کتاب‌هایی با موضوع فرهنگ رضوی به زبان‌های فرانسوی و هوسایی ترجمه شده است.  

وی با اشاره به ارسال بسته‌های فرهنگی متناسب با دهه کرامت به کشورهای مختلف گفت: بسته‌هایی به زبان‌های مختلف برای معرفی سیره احمدبن‌موسی(ع ) در کشورهای مختلف توزیع می‌شود و امید است که سال آینده کتابی با همین موضوع  به زبان‌های مختلف چاپ و منتشر شود.

سالار از فعالیت 300 مبلغ از 80 کشور دنیا در نمایندگی‌های مجمع جهانی اهل بیت خبر داد و افزود: این مبلغان در کشورهای مختلف به معرفی فرهنگ رضوی و فاطمی می‌پردازند.

معاون مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه امسال از کشورهای آذربایجان، مالزی، لبنان، اندونزی و بلژیک افرادی به عنوان خادمان فرهنگ رضوی حضور دارند، خاطرنشان کرد: مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود و از کسانی که در سال‌های گذشته در این مجمع شرکت داشتند، تقدیر می‌شود.

سید علیرضا شمس‌نیا، نماینده آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) در این نشست از آمادگی این آستان برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار روز 6 ذی‌القعده ویژه برنامه احمدبن‌موسی(ع) در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.

نماینده آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: این حرم مطهر برای نخستین بار عضو شورای هماهنگی دهه کرامت شده و برنامه‌های متناسب با این دهه را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها