خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های داراب و لارستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۰۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
سرهنگ محمد جعفر تولایی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان داراب مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی "قلاتویه"  هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقدار 17 کیلو 850 گرم و از یک دستگاه کامیون ولوو 33 کیلو 250 گرم تریاک کشف کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان لارستان نیز مامورین  پاسگاه انتظامی چهار برکه از یک دستگاه سمند 29 کیلوگرم تریاک و از یک دستگاه خودرو اسپورتیج 20 کیلوگرم تریاک کشف کردند عنوان کرد: در این عملیات‌ها 5 سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف محموله‌های برنج قاچاق میلیاردی در فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از توقیف سه دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در اطراف شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند سه دستگاه تریلر پس از بارگیری کالای خارجی از نوع برنج از استان های ساحلی، قصد انتقال کالا با استفاده از اسناد و محوزهای غیرواقعی از سمت فیروزآباد و شیراز به مقصد اصفهان را دارند.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودروهای حامل کالای قاچاق، هر سه دستگاه خودرو را اطراف شهرستان شیراز مشاهده و متوقف کردند عنوان کرد: در بررسی از خودروها مشخص شد،  آنها حامل کالای خارجی از نوع برنج هستند که بازرسی از آنها و بیش از 60 تن برنج فاقد مدارک قانونی و گمرکی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حیدری گفت: در این راستا هر سه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و هر سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها