خبرهای داغ:

ناکامی سودجویان در قطع درختان بلوط "کوهمره سرخی" شیراز

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس گفت: با هوشیاری یگان حفاظت منابع طبیعی نقشه عده‌ای سودجو در قطع درختان بلوط منطقه «کوهمره سرخی» شیراز ناکام ماند.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۹۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

مهرزاد بوستانی  با بیان اینکه با هوشیاری یگان حفاظت منابع طبیعی نقشه عده‌ای سودجو در قطع درختان بلوط منطقه «ماسرم» در «کوهمره سرخی» شیراز ناکام ماند اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی ساعت 21 دیشب از بروز تخلف در این منطقه مطلع و بلافاصله به آن منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی بلافاصله منطقه را برای یافتن متخلفان حفاظت کردند عنوان کرد: حدود ساعت 12 شب متخلفان برای بار زدن چوب‌هایی که از شب گذشته پنهان کرده بودند و قطع درختان جدید وارد منطقه «ماسرم» در کوهمره سرخی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه متخلفان در مواجهه با نیروهای یگان حفاظت اقدام به فرار کردند افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در یک عملیات تعقیب و گریز طولانی و تقریبا 4 ساعته موفق به دستگیری 3 متخلف و توقیف خودرو آنها شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان به همراه خودور توقیفی به مراجع انتظامی و قضایی تحویل داده شده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد به هدف تولید زغال در کارگاه‌های خانگی اقدام به قطع درختان می‌کنند.

بوستانی از مردم مناطق روستایی و عشایری که بیشتر در محدوده مناطق جنگلی استان حضور دارند در خواست کرد که با مشاهده افراد و خودروهای مشکوک در مناطق جنگلی بلافاصله با شماره 1504 تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها