خبرهای داغ:
اکبری با اشاره به برگزاری چند جلسه از مجمع نمایندگان این استان از ابتدای آغاز فعالیت مجلس دهم گفت: تا دو هفته آینده اعضای جدید هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۹۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

علی اکبری اظهار داشت: در پی این جلسه اساسنامه مجمع نمایندگان استان فارس تنظیم و هفته گذشته نهایی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز نمایندگان در تهران به طور کامل مستقر نشده و مقداری آمد و رفت‌ها مشکل‌ساز شده هنوز موفق به انتخاب هیئت رئیسه نشدیم.

  وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازگشت بودجه‌های برخی نهادهای دولتی فارس به خزانه دولت گفت: از میزان ارقام بازگشت خورده اطلاعی ندارم و اگر اتفاق افتاده نشان از عدم توانایی آن دستگاه در جذب اعتبارات است.

وی با بیان اینکه آنچه در بودجه تخصیص داده می‌شود در بسیاری مواقع نیز به طور کامل نیز جذب نمی‌شود خاطرنشان کرد: باید هم سیستم ارزیاب را در جذب اعتبارات توانمند کرده و هم سیستم را توانمند و تغییرات را اعمال کرد تا ضعف دستگاه برطرف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در تخصیص اعتبارات استانی اولویت‌هایی تعریف شده و آب به عنوان یکی از چالش‌های جدی این استان به طور قطع در اولویت قرار دارد.

اکبری تصریح کرد: با توجه به مشکل برخی مناطق در استان فارس طرح‌های نیمه‌تمام نیز برحسب اولویت‌‌بندی صورت گرفته اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها