مسئول دفتر منطقه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد میناب (هرمزگان) از برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی «بررسی نقش عفاف و حجاب در استحکام خانواده» به مناسبت ٢١ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب در حسینیه مسجد جامع بخش بنذرک خبر داد .
کد خبر: ۸۷۰۹۶۷۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مسعود جداوی، مسئول دفتر منطقه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد میناب گفت: به مناسبت ٢١ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب نمایشگاه و کارگاه آموزشی «بررسی نقش عفاف و حجاب در استحکام خانواده» به همت واحد خواهران کانون فرهنگی هنری فرقان و با همکاری 10 کانون، ناحیه مقاومت بسیج و بخشداری بنذرک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و کارگاه آموزشی «بررسی نقش عفاف و حجاب در استحکام خانواده» از ساعت 17 روز یکشنبه 20 تیر آغاز به کار می کند و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت، افزود: در بخش نمایشگاهی، در قالب شش غرفه دستاوردهای اعضای کانون ها در زمینه عفاف و حجاب شامل عروسک های محجبه، نقاشی، مقاله، پوستر، کتاب و محصولات فرهنگی و ... ارائه می شود.

به گفته جداوی؛ در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب نیز با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر، امام جمعه شهرستان میناب برگزار می شود.

وی، برگزاری نشست های مشاوره ای با موضوع عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزند، همسرگزینی را یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت 21 تیر در بخش بنذرک برشمرد و اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بررسی نقش عفاف و حجاب در استحکام خانواده» از مادر شهید غلام ذاکری، 2 دختر 16 ساله عضو کانون فعال در زمینه عفاف و حجاب و پنج نفر از مادران شرکت کننده در مراسم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات