خبرهای داغ:

تالار هنر جشنواره فصلي تاتر برگزار مي كند

تالار هنر با هدف حمايت از هنرمندان و فعالين عرصه هنرهاي نمايشي، امكان حضور و استفاده ي بهتر و بيشتر از تجربه و دانش هنرمندان، كارشناسان و گروه هاي فعال تئاتري و كشف استعداد و ارتقاء سطح فعاليت نمايشي در شهر اصفهان جشنواره هاي فصلي تاتر برگزار مي كند.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۵۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدير تالار هنر در اين خصوص گفت: اين جشنواره با هدف تقويت و ارتقاء فرهنگ عمومي شهروندان شهر اصفهان به كمك هنرهاي نمايشي در فصل تابستان در دو بخش نمايش هاي بيروني - محيطي،نمايش هاي كوتاه برگزار مي شود.

حميد رضا مكارمي تصريح كرد: موضوعات جشنواره شامل : مضامين حقوق شهري، هويت و كرامات انساني، تحكيم نهاد خانواده، فرهنگ همسايگي و آپارتمان نشيني، فرهنگ عفاف و پاكدامني، مشاركت عمومي در زندگي شهري، تشكل هاي مردمي و نقش آن در فرهنگ شهري، نشاط و شادي و طراوت در زندگي شهري و خانوادگي ،مضامين مربوط به دفاع مقدس و فرهنگي ايثار، تكريم خانواده شهدا و معرفي شهداي اصفهان

معرفي مفاخر و نخبگان شهر اصفهان، موضوعات مرتبط با شهر اصفهان (تاريخ و ابنيه تاريخي، زاينده رود، جذب گردشگران و گردشگري و ...) مي باشد .

آخرين مهلت ارسال آثار در بخش نمايش هاي بيروني محيطي يكم مرداد ماه، و ارسال نمايشنامه هفتم مرداد مي باشد .

علاقمندان جهت ارسال آثار و شركت در جشنواره مي توانند به دبيرخانه جشنواره تالار هنر واقع در ميدان لاله مراجعه و يا با شماره تلفن 35660881 مراجعه فرمايند.

شايان ذكر است اين برنامه به صورت فصلي برگزار مي شود.

ارسال نظرات