خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مردمی مدافعین حریم خانواده شهرستان خوی با حضور مسئولین وفرماندهان نظامی و انتظامی در میدان شیخ نوایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۳۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همسر سردار شهید هادی کجباف در جمع مردم شهرستان خوی که به اتفاق خانواده خود در این اجتماع حضور داشتند با این عنوان که مدافعین حرم با خدای خود معامله کردند و برای دفاع از اهل بیت،اسلام،همه انسانها،زنان و کودکان قدم به سرزمین عشق -سوریه-گذاشتند گفت:طی سخن با گروهک تکفیری داعش آنان اعتراف کردند که هدف ما مهمتر از یزد و یزیدیان است چرا که ما اشتباه یزید را -که به زنان و کودکان رحم کرد- تکرار نمی کنیم تا پرچم شهدا را با اقتدار و افتخار به اهترازدر آیند.

احمدی زاده ادامه داد:مکر استکبار چپاول است و در این چپاول هر که را به دیدگاه خود صلاح بدانند مورد تهاج قرار می دهند حال زنان باشند یاکودکان، سرزمین باشد و یا فرهنگ و زمانی که دیدند در این راه نتوانستند پیروز شوندبه خود اسلام حمله کردند.

همسر شهید مدافع حرم سردار کجباف با اشاره به سالروزحرکت قبیح رژیم پهلوی در مسجد گوهر شاد ادامه داد:حجاب از جمله ابزار زن مسلمان است که استکبار با گرفتن آن زن را آلت و وسیله هوسرانی های خود قرار داده و از زن استفاده های می کند و با این کار عفت و ارزش وکرامت زن را مورد سوال قرار می دهد.

وی گفت: مسلمین باید بدانند که دشمن اصلی ترین هدفش ایران است و شام،عراق ، لبنان و... بهانه است تا به ایران دسترسی پیدا بکند اما با خلق فجر پیروزی در ایران اسلامی توسط فرزند صالح زهرای مرضیه(س) دین اسلام زنده شد وبا زنده شدن اسلام، حجاب به زنان ما برگردانده شد و زنان ایرانی تبدیل به الگوی نمونه برای سایر زنان جهان شدند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این بود که ابتدا جلوی پیشرفت مسلمین را بگیرد و ثانیا اموال مسلمین را غارت کند.

وی در پایان اظهار داشت : باید امروزه ما قدر امنیت کشور را که در سایه تدبیر حکیمانه ولایت فقیه و خون سرخ شهدا به دست آمده بدانیم و شهدا رابشناسیم و راه آنان را ادامه دهیم و بدانیم که 90درصد وصیت نامه شهدا در رابطه باحفظ حجاب و عفاف است تا از آسیب در امان بمانیم.

گفتنی است که قرائت خطبه توسط نونهال بسیجی ستایش نامدار،مداحی برادرقریشی،قرائت بیانیه حجاب و عفاف از برنامه های جانبی این اجتماع بود و خانواده هایشهرستان خوی پوستر و پلاکارت های حاوی"من خانواده ام را دوستدارم"،"خواهرم حجاب تو از سرخی خون من رنگین تر است"،"پیامشهیدان حفظ حجاب است" و ... را در دست داشتند با دادن شعار هایی یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشتند و یک صدا" لبیک یا زینب "و "کلنا عباسک یا زینب" و "لبیک یا خامنه ای" را سر دادند.

ارسال نظرات