خبرهای داغ:
امام جمعه نقده در جمع حامیان حریم خانواده:

تنها راه مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن حرکت جهادی برای احیای ارزشهاست

امام جمعه نقده در جمع حامیان حریم خانواده تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن را داشتن روحیه جهادی برای احیای ارزش های دینی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۳۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدری زاد در تجمع امروز حامیان عفاف و حجاب که در پارک قالاباشی نقده برگزار شد تمام زحمات انبیاء و اولیاء خدا را بخاطر حفظ ارزش های دینی عنوان کرد و گفت: دشمنان تمام تلاششان این است که هر طور شده ارزش های الهی را از زندگی ها پاک کنند و تا این کار را هم نکنند راضی نخواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در کم رنگ کردن ارزش های دینی و انسانی سایر ملل تبحر، تجربه و مطالعه دقیق دارند، اصلی ترین هدف دشمن را نظام خانواده دانست و افزود: دشمنان بر روی دختران و بانوان ما سرمایه گذاری کردند و اگر غافل شویم ضربه سختی خواهیم خورد.

امام جمعه نقده کشف حجاب رضاخان را در راستای پروژه عفت زدایی عنوان کرد و با یادآوری مصائب حضرت زینب (س) در واقعه بزرگ عاشورا، اظهار کرد: آن حضرت حتی در شدیدترین لحظات عاشورا از حجابش غافل نشد و این بدان معناست که حضرت زینب هر چه عرصه برایش تنگتر می شد مقاومت و انگیزه اش برای حفظ این واجب الهی بیشتر می شد.

حجت الاسلام حیدری زاد حاکم شدن ارزش های الهی در جامعه را کاری بسیار سنگین دانست و خواستار فعال تر شدن شوراهای فرهنگی دانشگاه ها، شورای های تربیتی آموزش و پرورش، سپاه، رسانه ها و سایر نهادهای فرهنگی در این زمینه شد.

امام جمعه نقده تنها راه مقابله با هجمه سنگن فرهنگی دشمن را کار جهادی طبقه حزب الله دانست و گفت: هر چه کار بر جوانان و طبقه حزب اللهی سنگین تر شود نتیجه بهتری بدست می آورند که نمونه آن در دوران دفاع مقدس ثابت شد.

وی با بیان اینکه "ما با جوانانی که در برابر گلوله مستقیم توپ دواعش در عراق و سوریه خونشان بر زمین ریخته میشود عهد می بنیدم" تصریح کرد: با وجود ارتباط گیری آسان در شبکه های اجتماعی کار بسیار سخت شده اما حزب الله در عرصه های سخت خوش درخشیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار