به همت امور بانوان فرمانداری و بسیج جامعه زنان سپاه اشنویه ، همایش مدافعان حریم خانواده، در پارک کلاشین اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۳۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش مدافعان حریم خانواده با حضور خواهران بسیجی و بانوان شهرستان اشنویه در محل پارک کلاشین اشنویه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر کوثری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه با حضور در این همایش و با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ، گفت : امروز دشمنان اسلام برای اینکه جوانان ما را با فرهنگ اصیل اسلامی بیگانه کنند و میان مسلمانان و فرهنگ ناب اسلامی فاصله بیاندازند ، اتاق فکر تشکیل می دهند و تمامی کارشناسان آنان به این نتیجه می رسند که بحث حجاب و عفاف را باید در این جوامع کمرنگ کنیم.

وی ادامه داد: به همین خاطر الگوها و مدل هایی را به جوامع اسلامی عرضه می کنند و جوانان ما را ترغیب به اجرایی نمودن فرهنگ فاسد غرب می کند که لازم است مسئولین این موضوع را با جدیت پیگیری کنند تا آسیبی جبران ناپذیر به جامعه جوان و افکار آنان وارد نشود.

در این همایش، ماموستا خاتمی امام جمعه شهرستان اشنویه با ابراز بیاناتی حفظ و صیانت از حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی بسیار حیاتی برشمرده و گفت: هم اکنون استکبار جهانی تدارک گسترده ای برای بنیان خانواده اسلامی آماده کرده است و ما باید با هوشیاری این نقشه ها را در نطفه خفه کنیم.

ارسال نظرات