به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی حجاب و عفاف مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز یک فریب» با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با ارزش حجاب و عفاف در جامعه توسط سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۳۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از تیار؛ سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی حجاب و عفاف اقدام به برگزاری مسابقه همگانی كتابخواني تحت عنوان " راز یک فریب " نموده است.

کتاب »راز یک فریب« کتابی است 290 صفحه ای و خواندنی پیرامون عفاف و حجاب که نوشته حجت الاسلام یوسف غلامی و توسط انتشارت نشر معارف وابسته به نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها به چاپ رسیده است که در آن نویسنده ماحصل هجده ساله تحقیق درباره ی رفتارهای اجتماعی دختران و زنان، و گفتگو با زنان بی حجاب غربی را در هفت فصل به رشته تحریر درآورده است.

بدین وسیله کلیه علاقه مندان به شرکت در مسابقه بعد از مطالعه کتاب باید پاسخنامه خود را با ذکر مشخصات فردی و شماره تماس حداکثر تا پایان تیرماه به صورت اینترنتی به آدرس ایمیل سازمان بسیج جامعه زنان استان به نشانی azghzanan@shmail.ir ارسال یا به صورت حضوری به آدرس خیابان کاشانی خیابان شهید پرهیزگار سازمان بسیج جامعه زنان تحویل دهند.

مهلت ارسال پاسخ سوالات: 31 تیرماه 95

زمان اعلام نتایج: 7 مردادماه 95

به نفرات برگزیده هدایائی نفیسی اهداءخواهد شد.

ارسال نظرات