خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه آرایشگران خواهر همدان از صدور 144 پروانه کسب از پایان سال 94 تاکنون در استان همدان خبر داد و گفت: در پی بازرسی از آرایشگاه‌ها تعداد 200 واحد صنفی غیرمجاز شناسایی شده و اخطار دریافت کردند.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۱۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیبه چاپاریان امروز در همایش عفاف و حجاب که در کانون بسیج جوانان برگزار شد، ضمن تبریک 21 تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار داشت: آنان که حجاب را آگاهانه انتخاب می‌کنند، می‌خواهند گوهر عفاف خود را از تاراج مصون نگاه دارند.

وی افزود: چنین افرادی بر انتخاب خود افتخار می‌کنند و با حرف دیگران سست و بی انگیزه نمی‌شوند، چون از قیمت گوهری که دارند باخبر هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران خواهر همدان در ادامه گزارش عملکرد این اتحادیه را از پایان سال 94 تاکنون بیان کرد و گفت: برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری سمینار آموزشی در خصوص اظهارنامه مالیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مشاوره پزشکی در خصوص آسیب‌های شغلی آرایشگران و ستون فقرات و معرفی تعدادی از اعضای اتحادیه به مراکز درمانی و درمان رایگان توسط پزشک مربوطه از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد:، برگزاری سمینار علمی آموزشی و بازدید از شرکت پارس پیام و آی پلاس، عقد قرارداد با سه سالن ورزشی، کمک هزینه ازدواج و تهیه سبد کالا برای اعضای تحت پوشش نهادها در ماه رمضان، همکاری و هماهنگی با اتاق اصناف در خصوص ادامه تحصیل اعضا و خانواده آنان نیز از دیگر برنامه‌ها بوده است.

چاپاریان همچنین از صدور 144 پروانه کسب از پایان سال 94 تاکنون خبرداد و افزود: عقد قرارداد با اداره کل فنی و حرفه ای در خصوص آموزش کلیه رشته‌های تخصصی مراقبت و زیبایی جهت ارتقاء سطح علمی آرایشگران با تخفیف 50 درصد نیز از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

وی ابراز داشت: همچنین در پی گزارش مردم و کنترل و بازرسی از آرایشگاه‌ها تعداد 200 واحد صنفی غیرمجاز شناسایی و اخطار دریافت کردند که تعدادی از آنها به دلیل عدم مراجعه پلمب و عده ای نیز مجاز به اخذ پروانه کسب شده‌اند.

رئیس اتحادیه آرایشگران خواهر همدان تصریح کرد: بازدید هفتگی و دادن آموزش‌های لازم توسط بازرسان بهداشت به اتحادیه و اتاق اصناف برای رعایت موازین بهداشتی و کنترل سلامت لوازم بهداشتی در آرایشگاه ها، گرفتن مجوز آرایش دائم از ارگان‌های مختلف در خصوص انجام خدمات سالن دارها، پیگیری و عقد قرارداد با بیمه ایران جهت بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت برای آرایشگران نیز از دیگر اقدامات اجرایی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات