جانشین سپاه امام صادق(ع) گفت: با تاسف بسیار شاهدیم در مراکز تفریحی و گردشگری استان بوشهر بی قید و بندی و بی حیایی بیداد می کند.چرا باید اینگونه باشد؟
کد خبر: ۸۷۰۹۶۰۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حمید خرمدل در همایش 1000 نفری حجاب و عفاف تنگستان گفت: آیت الله بهاء الدینی از علمای برجسته و یکی از استوانه های دینی کشور ما معتقدند قطره های عرقی که زنان محجبه با پوشش چادر می ریزند چونان خورشیدی درخشان برای آنها خواهد درخشید و اگر زنانم این را می دانستند هرگز چادر را رها نمی کردند.

وی گفت: امروز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ انقلاب از بهترین معروفها خواهد بود و در این راستا و برای اجرایی کردن آن باسید تهدیدات را در حوزه های مختلفی چون سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی رصد کنیم، بشناسیم و برای آن چاره اندیشی کنیم که البته در حوزه فرهنگ ما با ول انگاری های فرهنگی بسیاری در کشور اسلامی امان مواجه هستیم که با توجه به حضور دستکگاههای متعدد فرهنگی خود نمایی می کند.

خرمدل تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ هزینه های میلیاردی خرج می شود ولی با تاسف باید بگوییم که فرهنگ در این کشور صاحب ندارد و به طور حتم نیاز به یک جهاد کبیر است و اقدام علیه دشمن و کار مثبت با همایش و جلسه نا شدنی است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن فرهنگ مردم را مورد هدف قرار داده است و اگر بخواهیم در عرصه فرهنگ آسیب ها را بشماریم سنگر خانواده و به خصوص خواهران مسلمان در تهدید جدی جنگ فرهنگی دشمنان قرار دارند و دشمن امروز با توسل به شبکه های ماهواره ای و رسانه های اجتماعی می خواهد زن ایرانی را به فساد و تباهی بکشد.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خانواده امروز برای انقلاب و جامعه اسلامی یک سنگر محکم و برای دشمنان یک هدف مشخص است و ما با حراست از این سنگر می توانیم دشمن را در هدف گیری اش ناکام کنیم.

وی ابراز داشت: امروز شاهدیم مدل های امریکایی به راحتی وارد خانه های ما شده است و متوجه نیستیم که دشمن ذره ذره سم کشنده خود را به فرهنگ ما تزریق می کند.

خرمدل خاطر نشان کرد: حریم خانواده ما و سبک زندگی ما در ابعاد مختلف مورد تهدید است و شاهدیم که سبک زندگی غربی، خشونت و مد پرستی و مصرف گرایی به جامعه اسلامی ما رسوخ کرده و بی حیایی و بی غیرتی برای برخی از خانواده ها در درون جامعه اسلامی افتخار شده است.

وی افزود: ما در مرحله حرف زندن دم از اقتصاد مقاومتی می زنیم ولی در عمل به دنبال مد، لباس، ماشین، خانه و مد پرستی بر گرفته از فرهنگ غربی و امریکایی هستیم و در چنبره مدیریتی این چنینی در درون مملکت اسلامی اسیر شده ایم.

این مقام مسئول گفت: با تاسف بسیار شاهدیم در مراکز تفریحی و گردشگری استان بوشهر بی قید و بندی و بی حیایی بیداد می کند چرا باید اینگونه باشد

وی افزود: اگر اندکی نگاه ما دینی و به طور عمیق از منظر غیرت دینی باشد خونمان به جوش خواهد آمد.

خرمدل خاطر نشان کرد: همه تهدیدات در حوزه فرهنگ متوجه همه از پاسدار و روحانی گرفته تا کارمند و کارگر و بازاری و آحاد ملت همه مسئولند و با توسل به غیرت دینی به قضیه نگاه کنند و عمل نمایند.

وی گفت: دشمن می خواهد ما را از معنویت دور کند و متاسفانه در همین راستا در ماه مبارک رمضان کمپن روزه خواری راه می اندازد و بعد از آن کشف حجاب و در ادامه تجمعات با لباس خانگی که در استان ما هم اتفاق افتاده در دستور کار قرار می دهد که همه اینها در مسیر کم رنگ کردن معنویت و از بین بردن ارزشهای معنوی است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: بی غیرتی در مردان و بی حیایی در زنان در دستور کاردشمن است و متاسفانه برخی از منکرات عادی شده و شاهدیم در دانشگاهها دختران و پسران با هم دست می دهند و به دنبال عادی سازی این عملشان هستند.

وی افزود: متاسفانه در برخی از شهرستانهای استان بوشهر فاجعه دارد صورت می گیرد و اگر نگوییم در فلان شهر استان بوشهر قرار داریم انسان فکر می کند در شهرهای کشورهای حوزه خلیج فارس همچون دبی و امثال آن زندگی می کند.

خرمدل تصریح کرد: باید صادقانه اعتراف کنیم که در برخی جاها شکست خورده و عقب نشته ایم و برخی جاها تسلیم شده ایم و با کمال تاسف باید بگوییم که یادمان رفته که باید از حریم خانواده و از جامعه پاسداری کنیم.

وی ابراز داشت: ما ایرانی ها نسبت به دشمن خارجی فوق العاده حساسیم ولی نسبت به حوزه فرهنگ نوعی بی خیالی و بی توجهی دامن گیرمان شده است و مثل خوره به جان بنیان خانواده های ما افتاده و آن را از بین می برد و هیچ کس خودش را صاحب نمی کند.

خرمدل بیان داشت: باید آموزه های دینی را به رفتار تبدیل کنیم و در مرحله عمل کار بیشتری کنیم و اگر در مقابل خود، همسر و فرزندان مسئولیت پذیر باشیم بسیاری از معضلات برداشته خواهد شد.

وی گفت: باید مطالبه فرهنگی از مسئولین در دستور کار مردم باشد و مسئولین درراه برطرف کردن معضلات فرهنگی هزینه کنند و وقت بگذارند.

حمید خرمدل گفت: متاسفانه متدینین در مراکز گردشگری حضور کم رنگی دارند و این خود باعث شده تا بد حجابی ها پر رنگ شود و باید خانواده های متدین با حضورشان در مراکز تفریحی فضا را برای بد حجاب ها نا امن کنند.

وی افزود: باید فروشگاههای لباس ایرانی اسلامی راه اندازی شود و از طرف مسئولین مربوطه بازار لباس و پوشاک رصد شده و با متخلفین این عرصه برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: چرا ما علیه همه چیز کمپین راه می اندازیم ولی در حوزه فرهنگ و معضلات فرهنگی از ظرفیت فضای مجازی استفاده نمی کنیم وباید علیه فساد های فرهنگی کمپین راه بیاندازیم.

خرمدل بیان داشت: معتقدیم که مبارزه علیه بد حجابی و بی عفتی باید به یک خواست عمومی تبدیل شودکه اگر اینگونه شد نا هنجاری ها کم خواهد شد.

وی افزود: باید کمک کنیم که حجاب که مظهر شرافت و عفت مربوط به دختران و زنان ماست نهادینه شود و امیدواریم روزی برسد که همه زنان و مردان در پوشش و رفتاری در شان زن و مرد ایرانی قرار بگیرند.

ارسال نظرات