استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چشم امید به سفر دولت برای رفع محرومیت‌های تاریخی این استان داریم.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۵۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

سید موسی خادمی امشب در جلسه ستاد رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت صورت گرفت، اظهار کرد: وزیر صنعت و معدن اطلاعات کاملی در خصوص نیازمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت و معدن دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های مهم صنعتی در استان داریم که راکد هستند و پتروشیمی‌هایی که نیاز به اعتبار برای راه‌اندازی دارند.

خادمی عنوان کرد: چشم و امید به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان داریم تا عقب‌ماندگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود.

وی ادامه داد: تنها راه نجات کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری است و طبق آمار در استان ما کمترین سرمایه‌گذاری صورت گرفته چرا که کمترین درآمد سرانه را داشتیم و در بین همه استان‌های کشور جایگاه پایین‌تری داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید موسساتی مانند ایمیدرو در خصوص معادن و فعال کردن آن‌ها به کمک استان بشتابند و اکنون که سرمایه‌گذار خصوصی چندان وارد استان نمی‌شود سرمایه‌گذاری توسط این موسسات صورت گیرد.

خادمی گفت: از نظر زیرساخت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد چندان کاری صورت نگرفته در حالی که از 600 کیلومتر بزرگراه و آزاد راه که در ورودی شهرها می‌توانستیم داشته باشیم تنها 70 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود دارد.

ارسال نظرات