درخواست 20 میلیارد تومانی نمایتده بویراحمد از وزیر صنعت

عضو کمیسون صنعت، معدن و تجارت مجلس از درخواست اعتبار 20 میلیارد تومانی برای تکمیل سیمان مارگون به عنوان یکی از مطالبه‌های بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد از وزیر صنعت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۵۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

غلام محمد زارعی امشب در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت برگزار شده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: درخواست اعتبار تکمیل کارخانه سیمان مارگون از مهم‌ترین مطالباتی بود که از وزیر داشتم.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس تصریح کرد: انتظاری که از وزیر صنعت داریم این است که برای رفع موانع تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد وارد عمل شوند.

نماینده بویراحمد و دنا از کارخانه سیمان مارگون به یکی از مهمترین واحدهای تولیدی استان نام برد و افزود: این کارخانه زمینه اشتغالزایی و تولید کمک خوبی به اقتصاد استان می‌کند.

زارعی تأکید کرد: امیدوارم این کارخانه مورد توجه ویژه وزیر صنعت،معدن و تجارت قرار گیرد.

این نماینده مجلس افزود:کارخانه سیمان مارگون با پیشرفت فیزیکی 95 درصد برای تکمیل به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی این میزان اعتبار را جهت انجام کارهای جانبی از جمله محوطه‌بندی دانست و تصریح کرد:از وزارت صنعت پیشنهاد داریم برای تکمیل این واحد تولیدی که روزانه سه هزار و 200 هزار تن تولید دارد اعتبارات لازم را تأمین کند.

زارعی به نوپا بودن صنایع کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه این استان بالاترین نرخ بیکاری را دارد رونق بخش صنعت می‌تواند به اشتغال جوانان کمک شایانی داشته باشد.

ارسال نظرات