همایش عفاف و حجاب در لنده برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان لنده همایشی با حضور دکتر هدایت‌خواه برای عموم مردم در پارک ورودی شهر لنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۵۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

سرگرد پاسدار علی محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به نقش و تأثیر علما در رونق گرفتن مجالس فرهنگی و اجتماعی گفت: علما در طول تاریخ مایه خیر و برکت جوامع اسلامی بوده و کلام نافذ آن‌ها راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه بوده است.

وی افزود: اگر جلسه‌ای با حضور روحانیون برگزار می‌شود بهتر است آغاز این جلسات به بیان حدیثی و پند و نصیحتی از سوی علما شروع گردد تا بهره لازم از این جلسات نیز برده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه به هفته حجاب و عفاف اشاره و تصریح کرد: همه ما اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف در زندگی فردی و اجتماعی را می‌دانیم.

محمدی یادآور شد: مشکل اصلی نحوه برخورد و برداشت ما از حجاب و عفاف بوده که نیاز است مفهوم و برداشت واقعی از حجاب و عفاف در میان عموم افراد جامعه تبیین شود تا شاهد معضلات ناشی از عدم آشنایی با این فرهنگ نباشیم.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و میتینگ‌های مختلف در راستای تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهرستان باید با جدیت پیگیری و حتی به شکل کارگاهی نیز اجرایی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه گفت: حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج لنده در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با دعوت از سخنران برجسته استانی و کشوری درصدد برگزاری همایشی تحت همین عنوان در سطح شهرستان بوده که می‌طلبد مسؤولان شهرستان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی در ادامه افزود: این همایش امشب ساعت 21 و 30 دقیقه در پارک ورودی شهر با سخنرانی دکتر هدایت‌خواه نماینده اسبق شهرستان‌های دنا و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع انتقال ترانس برق پارک کوهپایه‌ای و تپه نورالشهدا اشاره و گفت: اگر قرار است اقدامی در جهت توسعه فضای شهری انجام شود باید با هماهنگی مراجع ذیربط اجرایی شود تا حساسیتی در بین عموم مردم به همراه نداشته باشد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه مسؤولان در کنار بیان خدمات باید مشکلات شهرستان را نیز مطرح کنند خاطر نشان کرد: متأسفانه مسائل سیاسی بی‌انصافی‌هایی را به همراه دارد و هر کس سعی دارد مشکلات را به گردن دیگران و خدمات را به خود نسبت دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با بیان اینکه لنده در سال 91 به شهرستانی رسید گفت: توقع مردم از مسؤولان کاملاً به جا و به حق بوده و می‌طلبد تلاش بیشتری در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان اجرایی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار