خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمن که اصل خانواده و جوانان را هدف گرفته است، گفت: دشمنان شبکه‌های ماهواره‌ای راعلیه چادر شما به راه انداخته‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۳۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در تجمع بزرگ دفاع از حریم خانواده در جمع خانواده های ملایری بیان داشت: درود بر شما مردم غیور ملایر و بانوان ملایری که با حضور اعجاب آور و شگفت انگیز و قابل تحسین خود مشت محکمی بر دهان استکبار زدید.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: 14 آیه در قرآن کریم در خصوص پوشش زن و 25 آیه در مورد خانه و خانواده، ازدواج و... آمده است.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه در قرآن کریم نیز بر مسئله حجاب تاکید شده است، بیان داشت: با توجه به اتفاق مسجد گوهرشاد و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه این هفته به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن که اصل خانواده و جوانان را هدف گرفته است، گفت: یک شخص یهودی الاصل به نام رابرت مرداک که غول رسانه ای جهان به شمار می‌رود و 60 شبکه ماهواره‌ای به 13 زبان را ادره می‌کند که یکی از آنها فارسی وان است، این شبکه‌ها را علیه چادر شما به راه انداخته است.

فاضلیان تصریح کرد: اگر می بینید عده‌ای مراعات حجاب را نمی‌کنند برای این است که پای این آنتن‌ها و شبکه‌ها نشسته‌اند.

وی ادامه داد: اگر می بینید رضاخان قلدر نتوانست چادر را از سر زنان این مملکت بردارد و امروز عده ای فریب خورده، خودشان به دست خود چادر را از سر بر می‌دارند به علت این است که پای شبکه‌های ماهواره می‌نشینند که اینگونه رفتارها را از خود بروز می‌دهند.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه این رسم ایرانی و اسلامی نیست، گفت: رابرت مرداک صاحب امتیاز 130 مجله و هفته نامه و روزنامه نیز هست که پر تیتراژترین آنها مجلات مبتذل است.

وی خاطرنشان کرد: این آقا در مورد خانواده گفته است، می‌خواهد خانواده های ایرانی را از هم بپاشد تا بچه های ما کلمه «مادر» را دیگر به زبان نیاورند، که البته این آرزو را به گور خواهد برد.

فاضلیان با بیان اینکه لازم است ما نیز غافل نباشیم و در برابر دشمنان با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم، تأکید کرد: امروز شما یک بار دیگر با حضور خود نشان دادید که مدافع حریم خانه و خانواده هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات