یک‌میلیون و 775 هزار لیتر نفت سفید میان روستاهای گچساران توزیع شد

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی گچساران گفت: طی سال گذشته بیش از یک‌میلیون و 775 هزار لیتر نفت سفید میان روستاهای گچساران توزیع شده است.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۳۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

هوشمند هادی‌زاده در گفتگو با بسیج با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گچساران دارای وظایف متعددی در حوزه تأمین سوخت است، اظهار کرد: علاوه بر تأمین سوخت بنزین و گازوئیل، تأمین نفت سفید و عرضه آن از دیگر وظایف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

وی افزود: در این راستا طی سال گذشته بیش از یک‌میلیون و 755 هزار  و 900 لیتر نفت سفید در گچساران توزیع شده است.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی گچساران تصریح کرد: با نگاهی به میزان توزیع شده نفت سفید در سال 93 و مقایسه آن با سال گذشته به رقم کاهش 18 درصدی استفاده از نفت سفید روبرو می‌شویم.

هادی‌زاده با بیان اینکه اقدامات شرکت گاز گچساران در راستای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز نقش مهمی در کاهش مصرف نفت سفید داشته است، گفت: یکی از دلایل کاهش مصرف نفت سفید در میان روستائیان اجرای عملیات‌های گازرسانی به روستاهای گچساران بوده که تلاش و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین اقدامات شرکت گاز در این خصوص قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با اتمام عملیات گازرسانی به چند روستای باقی مانده در گچساران این شهرستان به عنوان شهرستان سبز معرفی شده و تمامی روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

هادی‌زاده با بیان اینکه درصدی از توزیع نفت سفید به جامعه عشایری اختصاص دارد، عنوان کرد: امسال در خصوص توزیع نفت سفید کالابرگ نوبت دوم در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات