نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه تمامی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان راکد هستند افزود: برای رونق اقتصاد شهرستان چشم انتظار تدبیر دولت هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۲۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در بازدید وزیر صنعت از کارخانه آجر دهدشت خواستار توجه وزارت صنعت،معدن و تجارت به بخش صنعت کهگیلویه شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: 3 میلیارد و 600 میلیون متر مکعب آب از رودخانه‌های این شهرستان عبور کرده و راهی استان‌های بوشهر و خوزستان می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه حتی یک متر مکعب از آب این رودخانه‌ها نصیب کهگیلویه نمی‌شود افزود: این در حالی است که آب‌های روان این شهرستان سدهای کوثر و مارون را تشکیل داده است.

وی از معدن فسفات چرام به دیگر پروژه بی‌حاصل در حوزه انتخابیه نام برد و گفت: این پروژه 15 سال فقط به اسم وجود دارد و فعال نشده است.

هاشمی‌پور افزود: معدن نیترات دیشموک،9 معدن در سرفاریاب و معدن قیام نیز می‌توانند تحول خوبی در منطقه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان دهدشت زمین‌های حاصلخیز و دشت‌های خوبی را اشغال کرده است تصریح کرد: سال‌هاست محصول این پروژه هندوانه و صیفی‌جات شده است.

هاشمی‌پور بیان کرد: تنها کارخانه‌ای که در کهگیلویه مایه امیدواری جوانان و رونق شهرستان است کارخانه آجر بوده که برای راه‌اندازی خط دوم تولید این کارخانه دست وزیر را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه تمامی شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه کهگیلویه قفل هستند افزود: سرمایه‌گذاران این واحدهای تولیدی به خاطر 100 تا 200 میلیون تومان راهی زندان شده‌اند.

هاشمی‌پور بیان کرد: سونامی بیکاری، اعتیاد و طلاق شهرستان را فرا گرفته و برای نجات این شهرستان باید صنعت را فعال کرد.

ارسال نظرات