رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد گفت: با همکاری بسیج سازندگی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حاشیه کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۱۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
محمد نصیرزاده ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه 21 کمیته برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این اجلاسیه تشکیل شده است، اظهار داشت: رئیس شورای برگزاری این کنگره آیت الله ملک حسینی، نائب رئیس استاندار استان و دبیرکل کنگره سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد است.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره مابقی اعضای شورا از مدیران کل و معاونان استاندار تشکیل شده است و از ظرفیت سایر دتسگاه های اجرایی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه به مدت 5 روز برگزار می شود، بیان کرد: روز اول اجلاسیه با موضوع رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و عشایر استان برگزار می‌شود.

نصیرزاده عنوان کرد: روز دوم با توجه به 3 زن شهیده و 20 خواهر رزمنده در استان در مقام پاسداشت زنان رزمنده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه روز سوم اجلاس به نام شهدای دانش‌آموز است، تاکید کرد: بیشترین رزمندگان و شهدای استان را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دادند.

نصیرزاده با بیان اینکه روز چهارم پیرامون شهدای روحانی است، عنوان کرد: این اجلاسیه در آخرین روز با حضور یکی از سران سه قوه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده تا در اجرای برنامه‌های این کنگره از توان فرزندان شهدا به ویژه فرزندان هنرمند شهدا استفاده شود و نمایشگاه کنگره شهدا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاسیه است.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزاری نمایشگاه تئاتر خیابانی، فضاسازی شهری و نصب تمثال شهدا را از دیگر برنامه‌‌های اجرایی کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه  هزار و 100 تمثال شهید در مرکز استان نصب می‌شود و م ابقی در دیگر شهرستان‌ها نیز نصب خواهند شد، گفت: در ورودی تمامی شهرها تمثال شهدا نصب می‌شود.

ارسال نظرات