خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

حجاب و عفاف اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی باشد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بر اولویت قرار دادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با روند فزاینده بدحجابی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۰۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح الله حسینی شاخص با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، بنابراین تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد .

وی به نقش فعال زنان در جامعه اشاره و تصریح کرد: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت های اجتماعی بانوان در جامعه نیست، بلکه بانوان می‌توانند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال و پررنگ داشته باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: از آنجائی که دوام زندگی مشترک به حفظ حرمت‌ها و رعایت شأن و منزلت اجتماعی وابسته است ضرورت دارد تا با صداقت و راستی، همدلی و همدردی و خوش بینی نسبت به آینده ارزش های اسلامی را در خانواده نهادینه کرد.

وی بر اولویت قرار دادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با روند فزاینده بدحجابی تاکید کرد و افزود: حضور ساده و بی‌آرایش در محیط کار به دلیل تأثیر منفی بر مراجعان، وضع قوانین و مقررات لازم برای اصلاح وضعیت پوشش در جامعه، و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ترویج الگوهای مناسب پوشش اسلامی توسط نهادهای فرهنگی از راهکارهای مهم در تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار