خبرهای داغ:
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

205 شبکه فارسی زبان ماهواره به دنبال منحرف کردن مردم ما هستند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود بیش از 205 شبکه فارسی زبان ماهواره برای مردم ایران گفت: این امر نشان از دلسوزی کشورهای غربی نیست، بلکه این شبکه‌ها به دنبال منحرف کردن مردم ما هستند.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۹۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمد حسینی امروز در تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: اسلام، مجموعه‌ای از آموزه‌ها و احکام و عدالت، آرمان بزرگ بشر است.

وی با بیان اینکه تاکید و سفارش به امر حجاب در جامعه، به خاطر وجود نقشه‌های فراوان دشمن علیه جوانان و نوجوانان است، افزود: از دوره استعمار، مستعماران با نقشه‌های مختلف و کار فرهنگی درصدد تغییر آداب و رسوم و فرهنگ مردم بودند تا از این طریق بتوانند به راحتی به اهداف خود برای چپاول و غارت کشورها بپردازند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در همه اعصار جوانان هدف اصلی استعمارگران بودند، عنوان کرد: استعمارگران با این عقیده که اگر جوانان به لذایذ نفسانی مشغول شوند از آرمان‌های خود کناره می‌گیرند، با هجمه‌های فرهنگی درصدد انحراف فکری آنها بودند.

وی به هجمه‌های فرهنگی در بین کشورهای آفریقایی و آسیایی اشاره و بیان کرد: رضاخان در سال 1306 بی‌حجابی را از دربار آغاز و در سال 1314 به طور رسمی دستور کشف حجاب را صادر کرد که به دنبال این قضیه، ماجرای مسجد گوهرشاد به وقوع پیوست‌.

حسینی تصریح کرد: وجود بیش از 205 شبکه فارسی زبان ماهواره برای مردم ایران نشان از دلسوزی کشورهای غربی نیست، بلکه این شبکه‌ها به دنبال منحرف کردن مردم ما هستند.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با روحیه شهادت‌طلبی برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی وارد میدان جنگ شدند و اکنون جوانان ما برای دفاع از حریم حرم خود را آماده می‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: جوانانی که سرگرم اعتیاد، مواد مخدر، ناهنجاری‌های اجتماعی باشند، نمی‌تواند خود را مقاوم سازند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: به فرموده ایشان موقعیت ما مانند جنگ احزاب است زیرا دشمنان به این نکته پی بردند که با جنگ نظامی قادر به مقابله با مردم ایران نیستند، از این‌رو به جنگ نرم روی آورده‌اند و برخی در داخل خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

حسینی با بیان اینکه امروزه غرب به اسم حقوق زن و فمینیست، اقدامات زیادی را انجام داده به طوری که مفهوم خانواده معنای خود را از دست داده است، تاکید کرد: همه باید مراقب باشیم و امربه معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات